Deci, pe telefon ai un nr temporar, si pe baza lui incerci sa faci "imperecherea" cu ceasul? In mod normal, atata timp cat ceasul e varianta LTE, are eSIM si este un nr de Orange...teoretic...ar trebui sa mearga. E adevarat ca nu stiu cum sta la compatibilitatea cu telefonul, dupa cum zicea si delfinas. Dar am zis sa vedem daca nu cumva problema e in alta parte.
Ceasul e cumparat tot de la Orange? Pentru ca si asta ar putea sa faca o diferenta. Cred ca softul de pe ceas trebuie sa fie dedicat pentru Romania. Sunt unii importatori care iau ceasuri pentru Polonia de exemplu, si le vand la noi. Si alea nu merg la Orange, din cate am putut sa vad pe alte topicuri de aici din Comunitate.
De-aia ziceam, eventual ia-le pe rand. Nu zic ca n-ar putea sa cauzeze si telefonul probleme, zic doar sa le iei pe rand, pana sa tragi concluzia finala ca ai nevoie de un alt telefon.
Ce ai mai putea sa incerci, este eventual sa treci SIM-ul intr-un alt telefon (tot un Samsung, evident). Eventual un model mai nou, ca sa confirmam si partea asta. Urmezi instructiunile, aceeasi pasi, si...vezi daca merge. Daca merge cu telefonul ala, cu acelasi ceas, acelasi nr de telefon, doar alt telefon fizic...atunci, ar putea sa fie si telefonul de vina. Dar, daca zici ca nu ai optiune serviciu mobil pe ceas...ma gandesc ca poate problema e ceasul, nu telefonul. Sau nu doar telefonul.
Daca nu ai un alt Samsung la indemana, poti eventual sa faci un drum intr-un Orange Shop, poate au ei ceva mai mai nou, pe care il pot imprumuta pentru testul asta. Astfel incat sa-ti faci o idee exacta cu privire la cauza problemei.
La o prima vedere, nu cred ca problema e numarul temporar...dar sigur, poti sa mai astepti un pic sa se finalizeze portarea si sa incerci dupa aceea.
Client Orange