la 09-07-2025 12:08 AM - editat ultima oară la 09-07-2025 08:19 AM de DanielaH
Buna seara! Sunt in Norvegia, am pierdut telefonul vreau sa activez e-sim, dar nu pot deoarece nu primesc acel cod, este o alta solutie?
09-07-2025 06:01 AM - editat 09-07-2025 06:05 AM
Salutare!
Cam greu din străinătate!
Dacă zici că ai încercat și nu funcționează, nu scapi de vizita într-un magazin Orange din țară sau folosești ceva local până atunci. Ai totuși aici un topic în care cineva a rezolvat și altfel.
Succes!
09-07-2025 06:31 AM - editat 09-07-2025 08:09 AM
Din păcate dacă ai pierdut telefonul inclusiv SIM sau esim va trebui sa te deplasezi într-un magazin Orange pentru a obține un nou SIM/profil eSIM.
https://www.orange.ro/help/ce-fac-dac-am-pierdut-dispozitivul-meu-cu-esim
Poți contacta serviciul clienți Orange prin chat sau telefonic și să vezi daca îti pot oferi o soluție în cazul tau.
la 09-07-2025 07:15 AM
Salutare!
Ar fi o variantă să ceri SIM fizic din aplicație, să-l primești la domiciliu și de acolo, după ce a fost conectat la rețeaua Orange din România, să-l primești în Norvegia.
Dacă timpii de ajută sau nu, depinde de tine.
O altă variantă ar fi ca după comanda sim-ului fizic, sa te ajute cineva din familie cu sms-ul de activare al eSim.
la 09-07-2025 08:55 AM
Salut @mihaitae,
Folosești abonament sau cartela Orange?
14-07-2025 01:45 PM - editat 14-07-2025 01:45 PM
@mihaitae, s-a rezolvat situația cu SIM-ul pierdut? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor