la 27-12-2025 08:20 PM
Bună seara, mi s-a șters e simul din telefon cum pot face să mi se trimită codul pentru activarea e simul lui pe mail și nu pe SMS. Țin să menționez ca inițial codul la prima folosire a esim ului a fost generat pe e-mail și nu pe sms, nu pot solicita să fie trimis pe mail?
27-12-2025 08:34 PM - editat 27-12-2025 08:35 PM
Loredana, bun venit in Comunitate!!!
"Din motive de securitate, codul de activare este unic și poate fi instalat o singură dată. Dacă ștergi de pe eSIM profilul asociat numărului tău de telefon, va trebui să mergi în cel mai apropiat magazin Orange pentru a solicita un nou cod de activare. "
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor