la 27-12-2025 08:20 PM
Bună seara, mi s-a șters e simul din telefon cum pot face să mi se trimită codul pentru activarea e simul lui pe mail și nu pe SMS. Țin să menționez ca inițial codul la prima folosire a esim ului a fost generat pe e-mail și nu pe sms, nu pot solicita să fie trimis pe mail?
27-12-2025 08:34 PM - editat 27-12-2025 08:35 PM
Loredana, bun venit in Comunitate!!!
"Din motive de securitate, codul de activare este unic și poate fi instalat o singură dată. Dacă ștergi de pe eSIM profilul asociat numărului tău de telefon, va trebui să mergi în cel mai apropiat magazin Orange pentru a solicita un nou cod de activare. "
la 28-12-2025 04:25 AM
Bună, Loredana!
Din păcate, a doua oară, așa cum spune și delfinaș, nu se mai poate decât la un magazin Orange.
Eu de aia nu trec la esim încă!
Îmi pare rău!
28-12-2025 03:00 PM - editat 28-12-2025 03:01 PM
Salutare!
Din păcate, ștergerea profilului eSIM va necesita sa mergi într-un Orange Shop. Ar fi recomandat să mergi într-un Orange shop (nu Store) deoarece acolo personalul este mai receptiv.
Ștergerea profilului eSIM nu mai permite primirea codului de validare pe numărul respectiv.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor