anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Esim

Loredana156
Începător

Bună seara, mi s-a șters e simul din telefon cum pot face să mi se trimită codul pentru activarea e simul lui pe mail și nu pe SMS. Țin să menționez ca inițial codul la prima folosire a esim ului a fost generat pe e-mail și nu pe sms, nu pot solicita să fie trimis pe mail?

 

 

 

 

3 Răspunsuri 3

delfinas
#StarMember

Loredana, bun venit in Comunitate!!!

"Din motive de securitate, codul de activare este unic și poate fi instalat o singură dată. Dacă ștergi de pe eSIM profilul asociat numărului tău de telefon, va trebui să mergi în cel mai apropiat magazin Orange pentru a solicita un nou cod de activare. "

DETALII: https://www.orange.ro/help/dac-terg-un-numr-de-telefon-de-pe-esim-l-mai-pot-reinstala-folosind-codul...

Ai găsit răspunsul potrivit? Marchează-l ca soluție si/sau oferă-i o apreciere, așa îi ajuți și pe ceilalți să-l descopere mai ușor!

Vio73
#StarMember

Bună, Loredana!

Din păcate, a doua oară, așa cum spune și delfinaș, nu se mai poate decât la un magazin Orange.

Eu de aia nu trec la esim încă!

Îmi pare rău!

MihaiC99
Campion

Salutare!

Din păcate, ștergerea profilului eSIM va necesita sa mergi într-un Orange Shop. Ar fi recomandat să mergi într-un Orange shop (nu Store) deoarece acolo personalul este mai receptiv.

Ștergerea profilului eSIM nu mai permite primirea codului de validare pe numărul respectiv.