anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare activare eSIM

Buna ziua

Am incercat o activare de eSIM , accesand website orange.ro. Am intampinat acest mesaj de eroare : "Ai atins limita maxima de cereri. Au fost deja facute 3 schimbari de sim in ultimele 30 zile / 5 schimbari in ultimul an." 

Ideea este ca , la nivel de generare QR code, a existat o eroare in pagina, care a dus la neafisarea sectiunii de alegere sistem de operare : IOS sau Android. Neafisandu-se aceasta sectiune, nu s-a mai afisat nici QR code , insa (aici este eroarea) am fost introdus pe counter cu o generare de QR  code. Astfel, a fost atinsa limita maxima de 3 generari in ultimele 30 de zile/5 generari in ultimul an.

Am discutat in Call Center si backoffice iar solutia este vizita in magazin Orange. Din pacate, nu pot ajunge in aceste. Am oferit varianta in care sa primesc QR  code pe mail declarat (ca data de contact) sau , evident, orice alta metoda de autentificare (video call, data personale date de mine , in relatia cu Orange, etc).

Concluzia : in asteptare ....

 

 

 
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Gabriel. bun venit in Comunitate!!!

Din pacate, noi nu putem sa te ajutam mai mult decat cei de la Orange, noi fiind clienti, ca si tine. Daca ti s-a spus ca se poate rezolva doar intr-un magazin Orange, inseamna ca doar asa se poate rezolva.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Gabriel. bun venit in Comunitate!!!

Din pacate, noi nu putem sa te ajutam mai mult decat cei de la Orange, noi fiind clienti, ca si tine. Daca ti s-a spus ca se poate rezolva doar intr-un magazin Orange, inseamna ca doar asa se poate rezolva.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Îți recomand tot un magazin Orange Shop, dacă nu ai putut online!

Baftă!

CristianP13
Explorator

Asa am patit si eu la un moment dat, iar singura solutie e vizita intr-un Orange shop, din pacate. Si va fi si contracost.

DanielaH
Moderator

Gabriel, ai fost într-un Orange shop? S-a rezolvat situația?