la 27-10-2023 08:07 PM - editat ultima oară la 28-10-2023 05:54 PM de DanielaH
la 28-10-2023 01:49 PM
Bună ziua
Într-un final am rezolvat problema în felul următor:
Am trimis pe un prieten într-un orange shop.
Am sunat la 0374300300 - acolo îți va răspunde un robot. Nu mai știu pe ce numere am apăsat în meniu, e efectiv un labirint, dar am reușit să găsesc o opțiune unde te pune în contact cu un om real.
Am rugat persoana de la asistență să facă o împuternicire pentru prietenul pe care l-am trimis în orange shop.
Am fost întrebat tot felul de întrebări de siguranță, data nașterii, adresa din contract, etc. (recomand să aveți contul MyOrange deschis pe un laptop ca să îi răspundeți mai ușor).
Îți va cere numărul de telefon pentru care vrei să faci eSIM și o parolă pe care a trebuit să o transmit prietenului din orange shop. M-a întrebat și la care orange shop se află prietenul meu.
Apoi, cei din orange shop ar trebui să îți genereze un cod QR pe care ți-l trimite ca o poză, îl scanezi și gata.
Mulțumesc tuturor pentru ajutor
@Vio73 să știi că acel email la orange m-a ajutat să aflu cum ar trebui să procedez.
la 27-10-2023 08:26 PM
Salutare!
Cred că trebuie să faci o sesizare scrisă și sper să fii ajutat.
Sesizarea o poți face din secțiunea Contact.
https://www.orange.ro/contact/
De regulă, dacă nu îl primești prin SMS, ar trebui să mergi la un Orange Shop. Dar fiind unde ești, nu se pune problema.
Noi, aici suntem tot clienți, ca și tine, care doar ne putem da cu părerea.
Sper să reușești!
Baftă!
la 27-10-2023 08:59 PM
@mune: Bun venit în Comunitate. Situația ta a mai fost parțial discutată, de exemplu aici. Problema se poate rezolva, însă într-un Orange Shop la revenirea în România. Motivul? Te afli în roaming și profilul inițial de eSIM a fost șters. Așadar în aceste condiții, indiferent de planul tarifar deținut, nu vei putea primi nici acel SMS, dar nu se va putea activa un nou profil eSIM.
la 27-10-2023 11:17 PM
Salut. Am mai activat un eSIM în străinătate când soția și-a schimbat telefonul - doar că ea nu și-a vândut telefonul vechi și a putut primi acel SMS.
În situația mea mi-a scăpat acest aspect 😄
la 28-10-2023 07:41 AM
Da, pentru că atât timp cât ai roamingul activat și contul eSIM funcțional și nu șters SMS-uri poți primi (recepția afestora fiind gratuită, inclusiv în roaming).
27-10-2023 10:42 PM - editat 27-10-2023 10:44 PM
Asta e motivul pentru care, in implementarea actuala, eu nu recomand (nimanui) eSIM. Nu-i vad rostul. Nu e decat un SIM mult mai greu de inlocuit si de folosit in telefoane diferite. De ce ai vrea asta, nu stiu. E la moda, presupun, dar ca utilitate, un SIM virtual n-o sa bata niciodata un SIM fizic.
Problema nu e de training al celor de la Relatii Clienti. Problema e de procedura interna si de suport pe partea contului My Orange. Si pana cand problemele astea nu se vor rezolva astfel incat sa poti sa-ti generezi oricand, de oriunde, si oricate eSIM-uri ai nevoie (evident, cu autentificare prealabila, astfel incat sa poti fi sigur ca nu-si genereaza nimeni SIM cu numarul tau, pentru un alt dispozitiv decat al tau, si ca tu esti titularul de drept al acelui numar si implicit si al SIM-ului), eu nu pot sa recomand eSIM.
Sugestia mea, si din pacate, nu se poate face decat din tara, pentru ca necesita un drum intr-un Orange Shop, este sa treci pe SIM fizic. Crede-ma, nu te ajuta cu nimic eSIM-ul. Cel putin nu acum. Nu in varianta asta.
la 27-10-2023 11:19 PM
Din păcate deja de câțiva ani, ultimele generații de telefoane nu mai suportă cartele SIM normale, ci doar eSIM. De exemplu la iPhone 15 nu ai de ales, trebuie să treci la eSIM.
la 27-10-2023 11:29 PM
IPhone 15, daca e cumparat din Europa, are Nano-SIM fizic + eSIM. Adica acelasi sistem de la iPhone 11, sau cand au implementat prima data eSIM pe iPhone. 🙂
Daaar, e adevarat ca trendul pre sa fie de trecere definitiva pe eSIM. Pana atunci insa, daca are SIM fizic, eu unul prefer sa folosesc SIM fizic. Tocmai pentru a evita problemele cu care te confrunti tu acum.
la 27-10-2023 11:33 PM
:))) tocmai am descoperit apa caldă, ai dreptate, are tray pentru SIM fizic.
Am fost spălat pe creier de știrile americane.
la 28-10-2023 01:49 PM
Bună ziua
Într-un final am rezolvat problema în felul următor:
Am trimis pe un prieten într-un orange shop.
Am sunat la 0374300300 - acolo îți va răspunde un robot. Nu mai știu pe ce numere am apăsat în meniu, e efectiv un labirint, dar am reușit să găsesc o opțiune unde te pune în contact cu un om real.
Am rugat persoana de la asistență să facă o împuternicire pentru prietenul pe care l-am trimis în orange shop.
Am fost întrebat tot felul de întrebări de siguranță, data nașterii, adresa din contract, etc. (recomand să aveți contul MyOrange deschis pe un laptop ca să îi răspundeți mai ușor).
Îți va cere numărul de telefon pentru care vrei să faci eSIM și o parolă pe care a trebuit să o transmit prietenului din orange shop. M-a întrebat și la care orange shop se află prietenul meu.
Apoi, cei din orange shop ar trebui să îți genereze un cod QR pe care ți-l trimite ca o poză, îl scanezi și gata.
Mulțumesc tuturor pentru ajutor
@Vio73 să știi că acel email la orange m-a ajutat să aflu cum ar trebui să procedez.
la 28-10-2023 02:02 PM
Am postat de 2 ori același mesaj în care încerc să explic cum am rezolvat problema, dar forumul mi-l marchează ca și spam și îl șterge.
Pe scurt ce trebuie să faci: trimiți un prieten într-un orange shop, suni la 0374300300 și îi faci o împuternicire prietenului tău. Așa îți va putea genera un cod QR pe care să ți-l trimită ca și poză.
Mulțumesc tututor pentru ajutor
la 28-10-2023 02:35 PM
La varianta asta nu m-am gândit! Bine că ai reușit! Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor