la 28-11-2025 10:50 AM - editat ultima oară la 28-11-2025 10:56 AM de DanielaH
Bună ziua tuturor! Sunt un nou abonat Orange. Am cumpărat o cartelă E-SIM dintr-un magazin online. Codul QR din scrisoare cu datele cartelei E-SIM nu a putut fi scanat - pur și simplu nu există. Astăzi am corespondat în chat-ul online prin intermediul site-ului, dar nu am primit ajutor real. Rămâne de sperat că magazinul mă va ajuta să activez cartela E-SIM. Poate cineva a întâlnit asta și are experiență. Spuneți-mi, vă rog.
la 28-11-2025 11:33 AM
Salut, Tars! Bun venit în Comunitate!
Ce se întâmplă la scanare? Ce înseamnă "pur și simplu nu există"? Ne dai, te rog, mai multe detalii?
Ca recomandare, da, ar fi bine dacă ai putea ajunge într-un Orange shop și colegii de acolo să te ajute cu activarea cartelei.
la 28-11-2025 05:05 PM
Mulţumesc pentru sfat. M-am dus la magazinul portocaliu, dar nu puteau oferi decât o cartelă SIM fizică. Am scris patru scrisori de susținere, dar nu există ajutor special, doar promisiuni. Am luat decizii și am cumpărat un telefon cu apă. E-Sim Orange a decis să returneze banii prin scrierea unei scrisori către magazinul online. Speranțele erau mari.
la 28-11-2025 05:12 PM
Am senzatia ca nu scrii in limba romana, ci folosesti Google Translate. Incearca sa scrii in engleza, ca sa intelegem mai bine. De exemplu, ce inseamna "telefon cu apa"?
la 01-12-2025 12:11 AM
Good night, everyone! wrote a letter to the online store Orange and asked for a refund for my E-sim. the store replied that they would refund the money within 14 days. I will wait, then I will unsubscribe.
la 28-11-2025 04:52 PM
Tars, bun venit in Comunitate!!!
Esti cumva in roaming?
la 28-11-2025 04:57 PM
Mulţumesc pentru întrebare. Sunt în București. m-am dus la magazin, dar nici acolo nu m-au ajutat, mi-au oferit o cartelă SIM fizică.
la 28-11-2025 05:05 PM
Buna ziua,
Presupun că te referi că nu e afișat codul QR in email. Sub el ar trebui sa ai și codul de activare manual pentru ambele sisteme de operare. Am activat și eu un prepay nou pe eSIM și nu mai apare codul in email, deci pare a fi o problema generala.
la 28-11-2025 05:26 PM
Thank you very much for the advice! I couldn't solve the problem of my SIM card . went to the store, they could only offer a physical SIM card. I wrote twice in the online chat on the site. also wrote two letters of support. only promises. I decided to refuse and return the money for the SIM card - I wrote a letter to the online store. I am very dissatisfied with such problems. I do not want to solve problems for so long, in the future. it made me very upset.
la 28-11-2025 05:47 PM
Why don't u want a physical SIM card?
la 28-11-2025 05:59 PM
I have one SIM card slot. I decided to buy a SIM card.
la 28-11-2025 06:48 PM
What kind of phone do you have?
la 28-11-2025 06:52 PM
The S24 ultra phone is good. it justifies itself. I used E-sim many times abroad in various countries and there were no special problems.
la 28-11-2025 07:07 PM
Your phone must have dual SIM.
la 28-11-2025 07:23 PM
I have the S928U1 model: Unlocked for the USA
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor