anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Codul QR din scrisoare cu datele cartelei E-SIM nu a putut fi scanat

Tars
Junior

Bună ziua tuturor! Sunt un nou abonat Orange. Am cumpărat o cartelă E-SIM dintr-un magazin online. Codul QR din scrisoare cu datele cartelei E-SIM nu a putut fi scanat - pur și simplu nu există. Astăzi am corespondat în chat-ul online prin intermediul site-ului, dar nu am primit ajutor real. Rămâne de sperat că magazinul mă va ajuta să activez cartela E-SIM. Poate cineva a întâlnit asta și are experiență. Spuneți-mi, vă rog.

14 Răspunsuri 14

DanielaH
Moderator

Salut, Tars! Bun venit în Comunitate!

Ce se întâmplă la scanare? Ce înseamnă "pur și simplu nu există"? Ne dai, te rog, mai multe detalii?

Ca recomandare, da, ar fi bine dacă ai putea ajunge într-un Orange shop și colegii de acolo să te ajute cu activarea cartelei.

 

 Mulţumesc pentru sfat. M-am dus la magazinul portocaliu, dar nu puteau oferi decât o cartelă SIM fizică. Am scris patru scrisori de susținere, dar nu există ajutor special, doar promisiuni. Am luat decizii și am cumpărat un telefon cu apă. E-Sim Orange a decis să returneze banii prin scrierea unei scrisori către magazinul online. Speranțele erau mari. 

Am senzatia ca nu scrii in limba romana, ci folosesti Google Translate. Incearca sa scrii in engleza, ca sa intelegem mai bine. De exemplu, ce inseamna "telefon cu apa"?

 

 Good night, everyone! wrote a letter to the online store Orange and asked for a refund for my E-sim. the store replied that they would refund the money within 14 days. I will wait, then I will unsubscribe. 

delfinas
#StarMember

Tars, bun venit in Comunitate!!!

Esti cumva in roaming?

Mulţumesc pentru întrebare. Sunt în București. m-am dus la magazin, dar nici acolo nu m-au ajutat, mi-au oferit o cartelă SIM fizică. 

OrangeCustomer1
Explorator

Buna ziua,

Presupun că te referi că nu e afișat codul QR in email. Sub el ar trebui sa ai și codul de activare manual pentru ambele sisteme de operare. Am activat și eu un prepay nou pe eSIM și nu mai apare codul in email, deci pare a fi o problema generala. 

Tars
Junior

 

 Thank you very much for the advice! I couldn't solve the problem of my SIM card . went to the store, they could only offer a physical SIM card. I wrote twice in the online chat on the site. also wrote two letters of support. only promises. I decided to refuse and return the money for the SIM card - I wrote a letter to the online store. I am very dissatisfied with such problems. I do not want to solve problems for so long, in the future. it made me very upset. 

Why don't u want a physical SIM card?

 

 

 I have one SIM card slot. I decided to buy a SIM card. 

What kind of phone do you have?

The S24 ultra phone is good. it justifies itself. I used E-sim many times abroad in various countries and there were no special problems. 

Your phone must have dual SIM.

I have the S928U1 model: Unlocked for the USA