Cod QR eSIM expirat, cum obtin alt cod?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2022 06:31 PM
Salut, am un telefon cumparat recent, la care am primit si un cod QR pt activare eSIM.
Telefonul inca e sigilat, au trecut 17 zile, codul a expirat. Incerc sa obtin alt cod pe nr de telefon si nu functioneaza, nu trec de pasul respectiv.
Ma poate ajuta cineva sa fac asta online, fara sa ma mai duc intr-un shop Orange?
Multumesc!
Telefonul inca e sigilat, au trecut 17 zile, codul a expirat. Incerc sa obtin alt cod pe nr de telefon si nu functioneaza, nu trec de pasul respectiv.
Ma poate ajuta cineva sa fac asta online, fara sa ma mai duc intr-un shop Orange?
Multumesc!
4 Răspunsuri 4
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2022 08:21 PM
Ai incercat din My Orange? Iti da vreo eroare? Daca da, poti sa o postezi aici? S-ar putea sa ajute.
https://www.orange.ro/help/cum-obin-un-cod-de-activare-esim-9608
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2022 08:37 PM
chenarul ramane rosu, butonul Continua nu se poate apasa.
191558bf64fdf7db_inkedba06_ce1_a_3_c75_4_f89_a204_c8_f3_f03_d65_bd_original_li_original.jpg
Previzualizare fișier
1769 KB

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-03-2022 08:55 PM
"Important!
Din momentul generării codului de activare eSIM și până în momentul instalării acestuia în telefon vei rămâne fără semnal. De aceea, pentru finalizarea activării eSIM-ului este necesar ca telefonul să fie conectat la o rețea Wi-Fi.
În cazul în care faci trecerea de la o cartelă SIM la eSIM din My Orange și nu reușești să instalezi profilul de eSIM, în maximum 3 ore de la generarea profilului de eSIM poți solicita reactivarea vechii cartele SIM. Astfel, îți recomandăm să o păstrezi până la finalizarea procesului de instalare a eSIM-ului și primirea SMS-ului de confirmare.
Clienții persoană juridică pot doar vizualiza codul QR de activare eSIM, dacă acesta a fost solicitat anterior, iar activarea se poate face doar prin apel la Serviciul Clienți sau într-un magazin Orange, din partea persoanei de contact."
Vezi aici
https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-03-2022 10:16 AM
@domnulkarp, ai reușit să obții un alt QR code?
