la 05-06-2022 11:39 PM - editat ultima oară la 13-11-2024 02:23 PM de MihaelaA
Salut! Am facut un eSIM si am vrut sa trec inapoi la SIM normal. Am si anulat trecerea in MyOrange, dar tot nu am semnal la SIM-ul normal in telefon. Oare ce mai trebuie sa fac ca sa revine semnalul?
la 05-06-2022 11:55 PM
la 06-06-2022 01:11 AM
06-06-2022 10:43 AM - editat 13-11-2024 02:24 PM
@kincsb salut și bine ai venit în Comunitate! Aici ai un topic similar care te poate ajuta: https://comunitate.orange.ro/questions/2938720-dezactivez-esim-reactivez-sim-clasic
la 10-06-2022 10:53 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor