la 25-11-2022 01:21 PM
Bună,
Am activat ieri eSIM pe telefon (Samsung Galaxy S21, 5G dual sim) si am active SIM 1 (sim card) si eSIM 1, însă acum îmi apare pe ecran mesajul "SIM 1 not provisioned".
Are cineva idee ce înseamnă?
Mulțumesc.
25-11-2022 01:34 PM - editat 25-11-2022 01:36 PM
Salut Ratna,
Bine ai venit in Comunitate!
Mesajul "SIM card not provisioned" se refera la configurarea SIM-ului de catre operator.
In Slot 1 mai ai vreun SIM? E cumva SIM-ul fizic pe care l-ai trecut pe eSIM? Daca da, scoate-l de acolo, ca n-ai la ce sa-l mai folosesti.
Odata ce ai activat eSIM, SIM-ul fizic se dezactiveaza. Cel mai probabil asta e si motivul pentru care primesti acel mesaj.
la 25-11-2022 01:32 PM
Ratna, bun venit in Comunitate!!!
Sper că pe SIM fizic ai un număr diferit față de cel de pe eSIM...
la 25-11-2022 01:47 PM
Mulțumesc pentru reply.
Nop, am acelasi numar. Înțeleg ca după activarea eSIM, pot scoate definitiv din telefon sim card-ul?
25-11-2022 01:34 PM - editat 25-11-2022 01:36 PM
Salut Ratna,
Bine ai venit in Comunitate!
Mesajul "SIM card not provisioned" se refera la configurarea SIM-ului de catre operator.
In Slot 1 mai ai vreun SIM? E cumva SIM-ul fizic pe care l-ai trecut pe eSIM? Daca da, scoate-l de acolo, ca n-ai la ce sa-l mai folosesti.
Odata ce ai activat eSIM, SIM-ul fizic se dezactiveaza. Cel mai probabil asta e si motivul pentru care primesti acel mesaj.
la 25-11-2022 01:51 PM
la 25-11-2022 01:54 PM
Unde anume apare acel mesaj? Observ ca semnal este, ceea ce inseamna ca eSIM-ul se inregistreaza in retea. Ai incercat sa faci un apel de test sau sa trimiti un mesaj? Nu se trimite?
la 25-11-2022 02:08 PM
După ce am scos SIM-ul fizic nu a mai apărut acea eroare. Am testat și funcționează corect și mesageria și apelul. Se pare ca problema era de la SIM-ul fizic pe care trebuie să-l scot. 🙂
Mesajul acela apărea pe display ca notificare, dar cum spuneam, a dispărut acum.
Mulțumesc pentru ajutor!
la 25-11-2022 02:10 PM
Buuun! Doamne ajuta! 🙂 Ma bucur ca e totul ok acum.
Te asteptam si cu alta ocazie, cu vesti bune, in Comunitate! 🙂
la 25-11-2022 02:39 PM
Da, daca ai trecut pe eSIM, cel fizic nu-ți mai de folos, se anulează automat după activarea celui virtual. Asta e și ideea eSIM ului, să nu mai ai nevoie de SIM fizic.
la 25-11-2022 02:42 PM
Vă mulțumesc pentru lămuriri. 😁
Zi minunată să aveți!
la 25-11-2022 02:45 PM
Cu plăcere!!! Te mai așteptăm și altădată!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor