anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare eSim NumberShare: Watch7 LTE + S22 Ultra

FaneB
Junior

Salutare,

A mai intampinat cineva probleme cu activarea eSim pe ceas?

Urmez toti pasi din aplicatia Wearable: Settings > Mobile Plans > Set up a mobile plan > ma loghez pe cont...

In loc sa mearga intr-o sectiune dedicata NumberShare sau eSim vad doar o sectiune de plati: plata facturii sau facturii unui prieten.

Ceas resetat, am sters datele si cache din aplicatia Wearable si am incercat  Vodafone. Acolo ma duce unde trebuie sa aleg am cod sau qr cod, si merge mai departe cu activare. Deci no problem din ceas.

Resetate din nou si incercat iar cu Orange. Aceeasi problema.

Am atasat screenshoturile pt ambii operatori.

12 Răspunsuri 12

MihaiC99
Campion

Salut!

Ești client Orange Romania sau OROC (Orange Romania Communications)?

Clienții OROC nu beneficiază de serviciile esim respectiv numbershare.

FaneB
Junior

Orange Romania. Nu am treaba cu fostul Telekom

Vio73
#StarMember

Salutare!

Probabil nu funcționează ceva. Dacă poți, mergi și la un Orange Shop, poate primești acolo ajutorul dorit.

Baftă!

Am vizitat OrangeShop inainte de a deschide topicul aici. Sunat dupa la Rel Clienti..ei sugereaza i vizita intr-un alt Shop. Serios...pe timpul meu, iau toate shopurile la rand, pana gasesc pe cineva mai pregatit.

Anca07
#StarMember

Salut @FaneB 

Esti administrator pe contul MyOrange? Persoana fizica sau juridica?

Multumesc pentru raspunsuri🌞

Persoana fizica, administrator pe cont.

Am rasfoit deja si celelalte subiecte asemanatoare de pe aici.

Multumesc pentru raspuns

Prepay sau abonament? 

1. Abonament, bineinteles.

La PrePay daca imi aduc bine aminte nu e disponibil NumberShare.

 

2. La orange nu apare varianta QR Code sau cod introdus manual. Te duce sa te loghezi in contul MyOrange dar mai departe nu te redirectioneaza unde trebuie.

Personal, mi se pare a fi un bug.

Poate avem si un raspuns oficial pe topicul acesta.

Multumesc @FaneB pentru raspunsuri, si asteptam sa vedem daca primim un raspuns oficial, pentru ca atat telefonul cat si device ul sunt compatibile cu eSIM, plus ca ai confirmat faptul ca esti persoana fizica administrator al contului si ca detii un abonament.

 

Ce as face eu?

As suna la 300 (serviciul clienti Orange) si as cere un cod QR eSIM pentru ceas. Poti mentiona ca aplicatia nu te directioneaza corect spre number share.

Ulterior, cu acel cod QR, reiei pasii in aplicatie si alegi am cod QR, la fel cum ai facut si la VDF.

Te asteptam cu vesti bune!🌞

 

DanielaH
Moderator

@FaneB, uite aici un tutorial care te poate ajuta. Ai urmat exact toți pașii menționați?

DanielaH
Moderator

@FaneB, ai reușit să activezi serviciul?