16-07-2025 03:46 PM - editat 16-07-2025 03:47 PM
Salutare,
A mai intampinat cineva probleme cu activarea eSim pe ceas?
Urmez toti pasi din aplicatia Wearable: Settings > Mobile Plans > Set up a mobile plan > ma loghez pe cont...
In loc sa mearga intr-o sectiune dedicata NumberShare sau eSim vad doar o sectiune de plati: plata facturii sau facturii unui prieten.
Ceas resetat, am sters datele si cache din aplicatia Wearable si am incercat Vodafone. Acolo ma duce unde trebuie sa aleg am cod sau qr cod, si merge mai departe cu activare. Deci no problem din ceas.
Resetate din nou si incercat iar cu Orange. Aceeasi problema.
Am atasat screenshoturile pt ambii operatori.
la 16-07-2025 03:59 PM
Salut!
Ești client Orange Romania sau OROC (Orange Romania Communications)?
Clienții OROC nu beneficiază de serviciile esim respectiv numbershare.
la 16-07-2025 04:01 PM
Orange Romania. Nu am treaba cu fostul Telekom
la 16-07-2025 04:50 PM
Salutare!
Probabil nu funcționează ceva. Dacă poți, mergi și la un Orange Shop, poate primești acolo ajutorul dorit.
Baftă!
la 16-07-2025 05:37 PM
Am vizitat OrangeShop inainte de a deschide topicul aici. Sunat dupa la Rel Clienti..ei sugereaza i vizita intr-un alt Shop. Serios...pe timpul meu, iau toate shopurile la rand, pana gasesc pe cineva mai pregatit.
la 16-07-2025 05:31 PM
Salut @FaneB
Esti administrator pe contul MyOrange? Persoana fizica sau juridica?
Multumesc pentru raspunsuri🌞
la 16-07-2025 05:39 PM
Persoana fizica, administrator pe cont.
Am rasfoit deja si celelalte subiecte asemanatoare de pe aici.
la 16-07-2025 06:05 PM
Multumesc pentru raspuns
Prepay sau abonament?
la 16-07-2025 06:17 PM
1. Abonament, bineinteles.
La PrePay daca imi aduc bine aminte nu e disponibil NumberShare.
2. La orange nu apare varianta QR Code sau cod introdus manual. Te duce sa te loghezi in contul MyOrange dar mai departe nu te redirectioneaza unde trebuie.
la 16-07-2025 07:02 PM
Personal, mi se pare a fi un bug.
Poate avem si un raspuns oficial pe topicul acesta.
Multumesc @FaneB pentru raspunsuri, si asteptam sa vedem daca primim un raspuns oficial, pentru ca atat telefonul cat si device ul sunt compatibile cu eSIM, plus ca ai confirmat faptul ca esti persoana fizica administrator al contului si ca detii un abonament.
la 16-07-2025 06:10 PM
Ce as face eu?
As suna la 300 (serviciul clienti Orange) si as cere un cod QR eSIM pentru ceas. Poti mentiona ca aplicatia nu te directioneaza corect spre number share.
Ulterior, cu acel cod QR, reiei pasii in aplicatie si alegi am cod QR, la fel cum ai facut si la VDF.
Te asteptam cu vesti bune!🌞
la 17-07-2025 09:54 AM
la 18-07-2025 09:48 AM
@FaneB, ai reușit să activezi serviciul?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor