la 18-12-2023 03:46 PM - editat ultima oară la 18-12-2023 03:53 PM de DanielaH
Ceasul și telefonul au fost conectate fără probleme timp de doi ani. Dintr o dată s-au deconectat , iar acum nu le mai pot conecta. Am resetat și setările de rețea, adică bluetooth wifi și date mobile și tot degeaba. Ce credeți că pot să le mai fac să le pot conecta? Mulțumesc pentru ajutor!
la 18-12-2023 09:39 PM
Aia este curios intr-adevar. Ai primit vreun update de firmware pe ceas? Pentru ca daca nu, teoretic…macar imperecherea BT ar trebui sa functioneze. Din nou, teoretic...
Cred ca trebuie resetat ceasul. Sau cel putin partea de imperechere cu telefonul. Mi s-a mai intamplat si mie asa cu alt ceas.
Deci da, daca vrei, inainte sa te pui pe instalat aplicatii, poti sa dai un reset la ceas.
la 18-12-2023 04:02 PM
Salutare!
Am pătit și eu așa, m-am enervat și am lăsat să treacă vreo câteva zile, după care am încercat din nou și surpriză. Mai dă restart la telefon și la ceas, pentru că trebuie să meargă până la urmă. Dar calm!
Baftă!
la 18-12-2023 07:59 PM
Salut,
Ce s-a modificat intre timp? Ai primit vreun update la aplicatia ceasului? Ce aplicatie folosesti pentru pairing?
In caz ca primesti eroarea de mai jos, se pare ca nu esti singurul. Ceea ce mi se pare interesant e cum a mers pana acum. Pentru ca, din cate stiu, cele doua nu sunt compatibile. Cel putin nu oficial.
Inainte ai folosit cumva o aplicatie modificata?
Daca nu, si a mers by default (ceea ce mi s-ar parea foarte ciudat, pentru ca nu pare sa fie suportat), poti incerca sa folosesti aplicatia Samsung Health de pe Play Store. Link aici. Vezi daca merge asa.
De asemenea, se pare ca nu esti singurul cu problema asta. Mai exista un topic pe forumul Samsung aici.
la 18-12-2023 08:49 PM
Am folosit Samsung health de acum 2 ani. A mers brici, cu toate că m-am chinuit ceva timp până să meargă, a mers perfect până acum 1 săptămână, de atunci nu mai pot folosi nici Samsung health , nici Galaxy wearable, nu mai pot face nici pairing nici la BT telefonului. Ceasul are number share pe el, îl pot folosi separat, dar trebuie sa țin datele pornite tot timpul ca sa meargă. Toate au fost luate după Google Play.
18-12-2023 08:58 PM - editat 18-12-2023 09:00 PM
Ok. O solutie, daca fw ceasului e acelasi, deci presupunem ca nu s-a schimbat nimic acolo, propun sa incercam o versiune mai veche de aplicatie Samsung Health, daca asta a functionat pana acum. Banuiesc ca ai primit un update care a “stricat jucaria”.
Uitandu-ma la ultimul update, pare ca ar coincide cat de cat cu data din care zici ca nu-ti mai merge.
Ce-ti propun. Dezinstaleaza versiunea curenta de Samsung Health si instaleaz-o pe asta. Este un build un pic mai vechi. Este aplicatia oficiala, e safe, doar xa un pic mai veche. Si asta e si ideea. Sa vedem daca merge cu o versiune mai veche. Iti recomand sa nu-i faci update din nou, altfel exista posibilitatea ca problema sa reapara.
la 18-12-2023 09:02 PM
Văd că este de pe app .mirror
18-12-2023 09:13 PM - editat 18-12-2023 09:13 PM
Corect. Ti-as fi dat link de pe Play Store, dar dupa cum bine stii, nu sunt publicate versiunile mai vechi. 🙂 Deci da, ai nevoie de un apk instalat separat. Pentru test cred ca e foarte ok.
la 18-12-2023 09:17 PM
Oare nu stric ceva?
la 18-12-2023 09:21 PM
Partea cea mai curioasa este că că nu pot face pairing la BT telefonului
18-12-2023 09:37 PM - editat 18-12-2023 09:41 PM
In cazul asta, avand in vedere ca e apkmirror, si publica aplicatii curate, eu zic ca nu. Am mai folosit aplicatii de la ei, sunt foarte ok. Sunt aceleasi aplicatii de pe Play Store, doar ca le fac mirroring, tocmai pentru cazuri de genul asta in care ai nevoie sa faci downgrade.
Eu zic ca nu ai ce sa strici. Va trebui doar sa descarci apk-ul (fie direct de pe telefon, fie pe un calculator, si transferat pe telefon), intrat intr-un manager de fisiere, si instalat de acolo.
Dupa cum ziceam, momentan ma intereseaza doar pentru test, daca functioneaza. Pentru ca incerc sa confirm o teorie: un update care a stricat compatibilitatea.
Daca ar fi alta varianta, ti-as spune. Dar eu nu stiu sa fie. Si la fel as face si pe telefonul meu daca ar fi.
la 18-12-2023 09:48 PM
Nu mă refeream la apk. ci la faptul să nu stric ce este măcar pe ceas.
la 18-12-2023 09:39 PM
Aia este curios intr-adevar. Ai primit vreun update de firmware pe ceas? Pentru ca daca nu, teoretic…macar imperecherea BT ar trebui sa functioneze. Din nou, teoretic...
Cred ca trebuie resetat ceasul. Sau cel putin partea de imperechere cu telefonul. Mi s-a mai intamplat si mie asa cu alt ceas.
Deci da, daca vrei, inainte sa te pui pe instalat aplicatii, poti sa dai un reset la ceas.
la 18-12-2023 09:52 PM
De asta mi-e cel mai frica. Să nu stric tot ce este pe ceas. Inclusiv share numberul pe care abia am reușit să,-l fac cu un alt telefon Samsung ( eu am un Huawei P 30 pro).
la 18-12-2023 09:54 PM
Aia e. Ca am impresia ca problema e tocmai pe ceas. 😞
la 18-12-2023 10:04 PM
O sa mă risc, dacă pot spune așa. Asta e , o iau de la capăt, dar nu e ușor cu incompatibilitatea dintre Huawei și Samsung.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor