anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

cod qr eSim

AlexZ19
Junior

Salutare

Desi am urmat toti pasii cu privire la activarea profilului esim, nu mi se afiseaza in pagina din contul meu codul qr necesar activarii. 

A mai patit cineva asta?

Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

Buna, Daniela, 

Am fost astăzi într-un Orange Shop și m-a ajutat o consultanta, super rapid, totul este ok acum, mă bucur de tehnologia eSim. 

Mulțumesc pentru răspunsuri, 

O zi frumoasa!

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember

AlexZ, bun venit in Comunitate!!!

Au mai fost persoane care au avut problema ta si s-a rezolvat mergand intr-un Orange Shop.

DETALII: https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/nu-primesc-cod-qr-din-my-orange-pentru-ins...

AlexZ19
Junior

Multumesc pentru raspuns, diferenta la mine fata de ce a postat user-ul din link-ul de mai sus este ca mie imi apare statusul "succes" in dreptul cererii de esim, doar ca nu ma redirectioneaza catre pagina cu qr code-ul dupa ce apas pe "activeaza esim". Atasez si cateva SS-uri poate ajuta. 

Pare a fi tot o eroare de sistem și că va trebui sa mai încerci, poate se rezolva între timp, sau sa mergi într-un Orange Shop.

DanielaH
Moderator

@AlexZ19, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

AlexZ19
Junior

Buna, Daniela, 

Din pacate nu am rezolvat și nici nu am avut timp sa mă mai ocup de asta. Mâine o sa ajung prin mall Park Lake și dacă o sa găsesc un Orange shop mă voi duce acolo sa rog un consultant Orange sa mă ajute. 

Multumesc, 

Mulțumesc mult pentru răspuns! Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

O zi frumoasă!

Buna, Daniela, 

Am fost astăzi într-un Orange Shop și m-a ajutat o consultanta, super rapid, totul este ok acum, mă bucur de tehnologia eSim. 

Mulțumesc pentru răspunsuri, 

O zi frumoasa!

Mulțumim si noi pentru feedback, Alex!!!