la 26-11-2022 08:01 AM
Buna ziua,
De la o vreme, decodorul imi arata sa ii fac update. Dupa ce ii dau ok-ul, astept, iar la sfarsit cand se termina, imi da urmatorul cod de error : 0x0009
Precizez faptul ca am prin satelit, iar decodorul meu este un KAON.
Ma poate ajuta cineva in privinta acestui fapt?
Multumesc frumos.
la 26-11-2022 09:57 AM
Salutare!
Te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea), apoi formezi 1-3-2, pentru asistență, ascultând la fiecare etapă ceea ce spune robotul și apoi vei intra in legătură cu un consultant care te va ajuta sau va trimite echipa să remedieze situația.
Succes!
la 26-11-2022 10:24 AM
Multumesc pentru raspuns, apreciez, dar sincer, nu doresc sa stau cu robotul in ureche, pana mi se face legatura cu cineva din centrala.
Week-end placut.
26-11-2022 10:30 AM - editat 26-11-2022 10:32 AM
Nu durează foarte mult! Trebuie oricum luată legătura cu ei, pentru că eu și alții de aici suntem doar clienți, ca și tine! Noi doar te putem îndruma, nu și să-ți rezolvăm problema, dacă este ceva tehnic. Îmi pare rău!
la 27-11-2022 04:26 PM
Apeciez. Stiu foarte bine, dar ghici ce, am mai avut o problema si nu am rezolvat nimic, nici la telefon si nici in reprezentanta.
la 26-11-2022 11:29 AM
Daca nu doresti sa asculti robotul si ai un numar de abonament Orange, poti suna la 401. Primele 40 secunde sunt gratuite, apoi 0.14€ pe minut
la 27-11-2022 04:28 PM
Multumesc frumos. Apreciez. Am crezut ca cineva a mai intalnit aceasta problema. Dar in cazul in care o rezolv singur, revin cu un Update in privinta acestui fapt.
la 27-11-2022 06:13 PM
Cu drag
la 29-11-2022 03:00 PM
Acesta este cazul si pentru mine.Exista inca o solutie?
la 09-12-2022 10:50 AM
@iAndrei, s-a rezolvat situația cu receiverul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor