la 03-02-2024 11:04 AM
Am un router Tp-link MR500 cu firmware Orange si problema e ca aproape zilnic se deconecteaza de la retea si nu isi revine decat cu un restart.
Exista cumva o versiune noua de firmware care sa rezolve problema sa o posibilitatea de a trece de la firmware Orange la firmware Tp-link?
Versiunea mea actuala este 1.2.0 0.9.1 v0001.0 Build 221229 Rel.36465n.
Sau orice alta solutie la problema deconectarii periodice de la retea.
03-02-2024 11:14 AM - editat 03-02-2024 11:18 AM
Salut! Ai încercat să suni și la cei de la tehnic? Am avut o problemă de genul acum un an,iar într-o ora au venit și au înlocuit cu unul de la Huawei(ramanea constant aprins led-ul că nu are semnal)
Este varianta cu cartelă,nu?
Nu cred că ai cum să scăpi de firmware-ul orange,deoarece este echipamentul lor.
Încearcă să suni la 300 sau 0374300300(în caz de ai doar servicii fixe) și urmează pașii robotului pentru a discuta cu un agent!
Zi frumoasă!
la 03-02-2024 11:23 AM
Routerul nu e furnizat de Orange, e cumparat din alta parte (nou).
03-02-2024 12:12 PM - editat 05-02-2024 11:07 AM
Salut,
Doar ca sa inteleg, ai cumparat un router cu firmware Orange, de nou, dar nu de la Orange? Mi se pare ciudat sa fie nou si sa nu fie vandut de Orange. De obicei astfel de echipamente cu firmware custom se mai gasesc doar pe OLX. Si cu siguranta nu sunt noi.
Oricum, ideea e asa: pentru upgrade/downgrade, atata timp cat firmware-ul este al celor de la Orange, trebuie sa iei legatura cu cei de la Orange. Daca nu ma insel, in interfata nu ai oricum optiune de upgrade/downgrade firmware, nu-i asa?
Pentru ca, daca ai avea, ai putea sa pui un firmware non-brand, si ai rezolvat problema. Dar intrucat sunt destul de sigur ca optiunea de upgrade firmware este ascunsa userului final, nu e chiar atat de usor sa schimbi acel firmware cu orice altceva. Fie el branded sau nu.
O varianta ar fi de deblocare a acelui router. Dar ma indoiesc ca se poate face, chiar si de catre cei de la Orange. Din ceea ce am citit pe net la modele similare, ai nevoie de un programmer, si evident, de pricepere, pentru asa ceva.
Cu toate astea, ceea ce e mult mai la indemana, ar fi sa dai totusi un telefon la relatii clienti, sau sa iei legatura cu un consultant pe chat, si sa intrebi ce se poate face. Le explici care e problema si vezi daca sunt dispusi sa te ajute. E foarte posibil sa-ti spuna doar ca nu acorda suport pentru produse care nu sunt achizitionate de la Orange (chiar daca sunt cu firmware Orange). Da, n-are nicio legatura, si n-ar trebui sa se intample asta, dar e posibil sa primesti si un astfel de raspuns. Dar cel mai simplu ar fi in felul asta, daca este firmware Orange Romania.
De asemenea, iti recomand sa pui o intrebare si pe comunitatea TP-link. Sunt super ok, si pe mine m-au ajutat de fiecare data. Intreaba si acolo daca au un firmware mai nou, sau daca stiu cum ai putea rezolva problema respectiva. Poate nu e o problema faptul ca e de la Orange, de exemplu. Si poate nici nu exista o versiune mai noua. Zic doar.
Deci...recomandarea mea ar fi sa pornesti discutia de la problema ta, nu neaparat de la upgrade-ul/downgrade-ul de firmware. Pentru ca s-ar putea sa nu existe o versiune mai noua, sau chiar daca exista, sa n-o poti instala. Dar poate exista totusi solutii alternative la problema deconectarii.
Asa ca eu asta as face si asta iti recomand. Sper sa te ajute! 🙂
03-02-2024 03:59 PM - editat 03-02-2024 03:59 PM
Salutare!
Există noi nouțe, am cumpărat și eu
@ Ticatara,
În general, cele de la Huawei sunt ok pentru așa ceva. Dar nu B 311, ci 525, 530, 535.
Ai încercat să îl mai muți, mai sus, mai jos, etc?
Eu am avut un Tip link pentru vreo 3 zile și l-am returnat, pentru că era extrem de instabil și slab la viteze. Am luat B 525 și n-am avut probleme. Mai aveam la acea vreme un B 525, dar la reprelungire am zis să mai iau și altceva și mi-am luat țeapă.
Nu știu dacă vor face vreun upgrade, dar știu că eu am avut probleme mari și l-am schimbat. Cred că era un MR 200!
Dacă l-ai luat de pe olx, nu știu!
la 03-02-2024 03:38 PM
Salut
L-am luat de pe olx sigilat (era in tipla) si abia la vreo 2 sapt m-am prins ca firmware-ul e branduit Orange cand am vrut sa fac upgrade. Mi-a fost sila sa ma mai cert cu cel de la care l-am luat.
Interfata de confirgurare e similara routerelor nebraduite - doar ca atunci cand incerc sa fac manual upgrade de firmware cu cel descarcat de pe site-ul tp-link imi da un mesaj de eroare care spune ca firmware-ul nu e pt versiunea asta de router.
Am pus o intrebare si pe comunitatea Tp-kink si mi-au zis ca nu au ce sa faca, sa iau legatura cu Orange.
Credeam ca asta fac postand aici 🙂
Speram la un moderator sau cineva sa ma ajute. Nu prea am sperante cu cei de la support, de regula preiau problema si o paseaza mai departe sau zic ca nu se poate.
Multumesc pentru ajutor.
03-02-2024 04:26 PM - editat 03-02-2024 04:29 PM
Salut!
Am inteles. Acum e foarte clar. 🙂
Comunitatea este formata (dupa cum sunt sigur ca ti-ai dat seama deja) majoritar din clienti Orange. Sunt si angajati Orange, dar destul de putini. Dar ii poti recunoaste dupa sintagma “angajat Orange” de langa username. Si binenteles staff-ul Comunitatii format din moderatori, manager etc. de asemenea mentionat langa username.
Dar cred ca o sa primesti un raspuns (macar sa stii daca exista o versiune mai noua) undeva pe saptamana viitoare. Pana atunci din pacate doar cu atat te putem ajuta. 🙂
la 05-02-2024 10:56 AM
Salut, @Ticatara !
Am rugat colegii din departamentul tehnic să ne ajute cu mai multe informații referitoare la situația ta, iar aceștia ne-au comunicat faptul că nu există nicio actualizare disponibilă pentru router-ul menționat și nici posibilitatea de a trece de la firmware Orange la firmware Tp-link, fiind routere Orange, achizitionate de la TP Link pe care noi punem firmware.
la 05-02-2024 11:04 AM
Exista vreo alta solutie pentru problema mea cu deconectarea frecventa de la retea - gen setari in meniul de configurare sau orice altceva?
05-02-2024 11:09 AM - editat 05-02-2024 11:10 AM
Cu semnalul cum stai in zona? Ai remarcat vreun tipar cu privire la ora la care se deconecteaza? Gen...ora 10 seara de exemplu? Sau este absolut random? Daca e la ora fixa, e bine de stiut faptul ca anumite frecvente sunt oprite pe timpul noptii, ceea ce poate cauza problema asta. Practic se deconecteaza, pentru ca i s-a taiat "sursa", si nu se reconecteaza automat. Se reconecteaza doar manual, dupa restart.
la 05-02-2024 02:51 PM
Buna,
Din păcate nu există setari suplimentare care să remedieze problema deconectărilor.
05-02-2024 03:08 PM - editat 05-02-2024 03:10 PM
Ce sa zic, sunt suprins si dezamagit ca exista pe piata la vanzare routere noi (sigilate) 4G Tp-link cu firmware Orange, care nu functioneaza optim in reteaua Orange si pentru care atat Tp-link cat si Orange refuza sa ofere suport.
la 08-02-2024 11:20 AM
Greșit. TP-Link are pentru versiunea EU un firmware beta care a rezolvat problema deconectărilor.
Măcar aveți bunul simț și emiteți un patch care să deblocheze firmware-ul custom ca să putem folosi firmware-ul de la producător. Routerul are și probleme de securitate (vunlerabilitate la WPS Pixie-Dust), vulnerabilitate pe care TP-Link le-a rezolvat, Orange NU!
PS: Acest model de router este comergializat pe emag cu firmware-ul custom de la Orange, deși nu-i mentionat acest lucru, o chestie total ilegală.
PS2: Nu aștept nicio rezolvare de la Orange, nu exsită așa ceva în vocabularul dvs.
la 08-02-2024 04:42 PM
Inca ceva - pe cutie scrie mare: 'Advanced security with WPA3' - in realitate firmware-ul Orange are doar WPA2. Doar cel al Tplink are WPA3.
Asa ca inca in o data va rog o solutie sa trec pe cel Tplink.
la 08-02-2024 11:50 PM
Soluția ar trebui să vină de la Orange, eu nu sunt afiliat acestei companii, am doar ghinionul de la le fi client. Momentan nu am o soluție. Sper să pot cu ajutorul unui programator CH340 să debloghez routerul și astfel să instalez firmware-ul de la TP-Link. Dacă reușesc ceva revin cu un replay. Orange sigur nu v-a face nimic; ei sunt buni doar la încasat bani.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor