la 11-05-2025 11:35 AM
Fratilor cum fac ca Orange sa imi schimbe echipamentele modemul e foarte vechi 2.4 Ghz nici semnal bun nu am wifi as dori ceva cu wifi 6 dar cica nu se poate.. nici jocuri online nu pot juca de ping mare ce il am imi vine sa rup firele uneori am cumparat si router cu wifi 6 de pe emag dar tot din cauza modemului totul e la fel. semanlul se pierde din cauza la modem
la 11-05-2025 11:38 AM
de acceptat am reinoit abonamentul tv si internet dar nu inteleg de ce nu pot beneficia de echipamente noi??
la 11-05-2025 11:55 AM
Salutare!
Te sfătuiesc să le scrii pe Chat Djingo , din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer sau la numărul 300/0374300300 și să le spui că acel router are probleme, chiar să insiști pe problemele pe care le are și că nu funcționează așa cum trebuie, solicitând înlocuirea lui.
Eu am reușit în trecut așa!
Succes!
la 11-05-2025 12:06 PM
am incercat si asa da nici o sansa. chiar nu stiu ce sa mai fac
la 11-05-2025 12:09 PM
solutia mea ramana sa renunt la Ei. ma joc mult online si chiar am nevoie de echipamente noi!! prostia mea ca am renuntat la vechiul telekom. Voi incerca la alta firma si voi plati in continuare abonamentul orange da refuz sa il mai folosesc.
la 11-05-2025 12:19 PM
Defecțiune echipament!
la 11-05-2025 12:01 PM
Când te joci introdu cablul în laptop ca să ai ping bun. Echipamentele la orange se înlocuiesc foarte greu și în cazul în care numai funcționează deloc
la 11-05-2025 12:09 PM
nu ma joc pe laptop ci pe pc.
11-05-2025 12:45 PM - editat 11-05-2025 12:47 PM
Cu firul în pc ai ping mare ?
fă un test de viteză cu firul în unitate și vezi ce viteze și ping ai. De obicei modemul se înlocuiește dacă sunt probleme cu conexiunea pe fir
la 11-05-2025 04:53 PM
Salut @Erhan1,
Mergi intr-un magazin Orange si solicita schimbare echipament. Eu așa am făcut in trecut la vechiul Telekom, poate așa vei rezolva si tu.
Lista cu magazine o găsești aici: https://www.orange.ro/shops/
De preferat ar fi sa mergi in Orange SHOP si nu Orange Store. Sa ne spui daca ai rezolvat.
la 11-05-2025 08:22 PM
Salut,
Daca ai fiber 2300 in zona poți cere trecerea la acest pachet (la acest pachet sunt obligați să îti de-a un router compatibil cu aceste viteze, router nou).
Daca nu, va trebui să susții că sunt probleme cu routerul actual și să faci sesizări multiple până la schimbarea acestuia.
Posibil sa nu fie de vina routerul și să fie probleme datorate infrastructurii din zona ta.
la 13-05-2025 10:11 AM
@Erhan1, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu echipamentele?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor