anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Router Huawei 311-221 - Setup si LED Rosu

cosminemanuel
Junior
Buna ziua. Azi am primit un router Huawei 311-221 dintr-o promotie de fidelizare Orange. Am urmat intructiunile de pe ghidul de pornire rapida, am dezactivat codul pin de la cartela si am intrat pe siteul web pt configurare (192.168.8.1).
Pe pagina de ecran pornire e mesajul "Lipsă serviciu. Faceți clic aici pentru Verificare cu un singur clic.". Dau click pe aia, ma trimite la verificare cu un singur click si spune "conexiune esuata".
LED-ul indicator stare retea este rosu static, ar trebui sa fie albastru sau verde. Pe google spune ca ori nu recunoaste routerul cartela ori nu e activata cartela de cei de la Orange.
Ma puteti ajuta cu sfaturi? Cum se face setup la routerul asta?
3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember
Vezi daca te ajuta video-ul asta: https://www.youtube.com/watch?v=hlQN-nFuUUg Nu e exact acelasi model, dar pare suficient de similar cat sa poti folosi aceleasi instructiuni. Pare sa existe si o aplicatie pe care o poti folosi. Engleza timpului nu e cea mai buna, dar e suficient cat sa-ti faci o idee. De asemenea, stiu ca probabil e trivial, dar verifica sa fie introdus SIM-ul corect. Eventual poti sa dai un apel si la Relatii cu Clientii Orange sa intrebi daca pe partea lor e totul ok (SIM-ul activat, gata de folosire etc).
Client Orange

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Salutare! Sunt o persoană care folosesc de peste 14 ani routere 3g și 4g. Acest model, alături de cel de la Alcatel, e foarte slab și instabil. Sfatul meu, dacă nu reușești să-l activezi, este să-l dai retur și să ceri un B 535, adică pe acesta: https://www.orange.ro/magazin-online/modemuri/soyea-b535_333-4gplus-flybox Dacă nu dorești acest lucru ( din propria experiență îți spun că e posibil să regreți), dacă ai dezactivat codul pin al cartelei într-un telefon, dă-i un restart la router și dacă tot nu reușești, sună la Serviciul clienți și cere ajutor, pentru că este posibil sa nu fie activat simul sau alte lucruri pe care le vad doar ei în sistem. Dar sună repede, că după ora 20 nu mai au program la 300 ( alege ramura asistență). Și ca să-ți dovedesc că am dreptate despre acest router, citește pe aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2647718-modem-4g-pierde-conexiunea-saptamanal Sau aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2824144-probleme-internet-4g-modem-huawei-b311 Baftă!

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Ai reușit ceva cu el?