la 24-11-2023 01:56 PM - editat ultima oară la 27-11-2023 09:13 AM de DanielaH
Buna, am schimbat tv-ul si cel nou nu are mufă scart; cum se procedeaza in cazul asta, trebuie schimbata cutia ?
la 27-11-2023 09:02 AM
Bună,s-a rezolvat,vine o echipa sa schimbe decodorul vechi cu un decodor hd care are cablu hdmi,mulțumesc
24-11-2023 02:15 PM - editat 24-11-2023 02:18 PM
Salutare!
Nu are nici mufă HDMI? Că poți folosi un cablu HDMi, care are trebui să fie în pachet sau acel cablu cu cele mufe jack ( alb, roșu, galben).
Dacă nu are nimic din toate astea ( lucru imposibil), atunci sună la asistentă ( 300/ 0374300300) și solicită ci+ ( cam), pentru că sigur are așa ceva ( dacă tv-ul este led sau LCD).
Baftă!
la 24-11-2023 02:42 PM
Salutare!
Ar fi 2 variante:
Totusi, poti face o poza cu conexiunile televizorului sau sa ne spui modelul? A mai fost un coleg in comunitate care schimbase televizorul si nu gasea slotul CI+ (bine, si pozitionarea acelui slot era in cu totul alta parte decat s-ar fi asteptat cineva [pe latura superioara a televizorului, nu langa conexiunile standard], dar asta este alta poveste).
la 27-11-2023 09:02 AM
Bună,s-a rezolvat,vine o echipa sa schimbe decodorul vechi cu un decodor hd care are cablu hdmi,mulțumesc
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor