anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Router ZTE F6600R Orange - Bridge nefunctional

hades
Junior

Salutare,

Am facut o cerere la tehnic pentru a trece router-ul ZTE F6600R in mod bridge, persoana de la tehnic mi-a confirmat ca router-ul a fost trecut in mod bridge si sa folosesc port-ul LAN1 si DHCP auto la router-ul meu. Zis si facut, insa router-ul tot nu pare ca e mod bridge desi mi s-a confirmat si a 2-a oara de la tehnic ca router-ul ZTE se afla in mod bridge.

Pe WAN, la router-ul meu personal, inca primesc IP intern in loc de IP public. 

Am incercat factory reset la ambele routere, power off-uri si restart-uri dar fara niciun rezultat. La router-ul ZTE DHCP Server este setat ON, daca-l setez pe OFF nu mai am acces la router-ul meu. 

Router folosit: Ubiquiti Dream Router 7.

Mentionez ca orice port schimb, in continuare primesc internet pe al 2-lea router. 

Screenshot 2025-06-28 at 16.20.34.pngScreenshot 2025-06-28 at 16.21.19.pngScreenshot 2025-06-28 at 16.23.35.pngScreenshot 2025-06-28 at 16.24.11.png

1 Soluţie acceptată‚

hades
Junior

Problema a fost rezolvată. Ca soluție, aș sugera să vorbiți cu cei de la tehnic și să le oferiți cât mai multe detalii. 

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

Vio73
#StarMember

Salutare!

Fă-le din nou sesizare scrisă, pentru că numai ei te pot ajuta. Noi, aici, suntem în mare parte tot simplu clienți, care nu au acces la calculatoarele lor.

Poți să le scrii pe Chat Djingo   și să le spui că nu este în bridge, chiar dacă așa se vede la ei.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Până să mai suni o dată, cum ai configurat routerul tău? Am acasă unul (Huawei) cu router Digi în mod bridge și, dacă resetez routerul meu, îl țin în portul 1 câteva minute (nu configurez în prima secundă) și folosesc interfața web (mai mult o obișnuință în defavoarea aplicației) și își preia automat datele de conectare din routerul Digi. 

FLo1
#StarMember

Salut @hades. Configurările par să fie ok. Ce nu e clar este ce anume vrei de fapt să faci și nu ar funcționa. Ideea e că în WAN-ul routerului tău nu vei avea altceva decât IP-ul alocat în extern, dar pentru aceasta accesează routerul tău pentrucă acolo vei vedea confirmarea că ZTE este în bridge mode. Iar IP-ul din LAN-ul creat de routerul tău va fi din clasa specifică routerului tău, adică având DNS-ul 192.168.x.1.

Dar având un IPv4 variabil, e necesar să configurezi un subdomeniu, pentru o mai mare ușurință în accesare. Exemple: ddns.net, noip.net, go.ro, etc.

Salut, @FLo1! Mulțumesc de răspuns. Problema mea este că ZTE-ul înca are DHCP Server ON și assignează către router-ul meu 192.168.1.1 și face forward la restul traficului către el. Mă așteptam că în bridge mode ONT-ul să trimită direct IP-ul public către router-ul meu.

Screenshot 2025-06-28 at 21.59.13.png

traceroute to 8.8.8.8 (8.8.8.8), 64 hops max, 40 byte packets
1 192.168.0.1 (192.168.0.1) 5.905 ms 2.187 ms 3.284 ms
2 192.168.1.1 (192.168.1.1) 4.185 ms 3.924 ms 3.507 ms

În configurația actuală am double NAT. Problemă întâlnită este ca cea de aici https://comunitate.orange.ro/t5/internet-fix/bridge-mode-hg658-v2-probleme/td-p/53502 și aici https://comunitate.orange.ro/t5/internet-fix/bridge-mode-hg658-v2-probleme/m-p/53518

Întradevăr @hades , ZTE-ul nu pare configurat corespunzător pentru ceea ce ai nevoie. Adică fie se poate și atunci să se facă problema corespunzător, fie dacă nu se poate atunci să se spună clar. Dar din câte știu nu ar trebui să fie probleme, doar că trebuie să discuți cu cineva de pe tehnic care înțelege această problemă. 

Deci insistă și vei reuși: preferabil pe chat Djingo, cu un operator ( soliciți ”transfer” în fereastra de chat).

DanielaH
Moderator

@hades, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Am luat astăzi legatura, am fost sunat de cineva de la tehnic însă nu a reușit să rezolve problema. Mi s-a spus că s-a creat un tichet și a fost escaladat.

hades
Junior

Problema a fost rezolvată. Ca soluție, aș sugera să vorbiți cu cei de la tehnic și să le oferiți cât mai multe detalii. 

Îți mulțumim că ai revenit cu feedback. Mă bucur că s-a rezolvat.

Știi cumva care a fost problema și cum a fost remediată? Poate ajuta și alți utilizatori care se confruntă cu aceeași situație sau una similară.

Nu am primit mai multe detalii, în afara faptului că bridge-ul nu era corect configurat, însă intuiesc ca au făcut niște modificări la setările ce nu sunt expuse clientului din router-ul ONT. De asta am și spus că trebuie insistat puțin la tehnic dacă și alți clienți întâmpină această problemă.

Ca și probleme întâmpinate de către mine când aveam un cvasibridge au fost:

  1. WAN IP era IP intern în loc de IP public.
  2. ONT-ul avea DHCP Server ON - practic ambele routere serveau ca routere.
  3. Double NAT.
  4. Încă puteam accesa interfața router-ul ONT.

Kudos pentru ambele fete ce au preluat request-ul meu după acest post și au rezolvat problema. Apreciez faptul că am fost sunat de 3 ori în ziua în care s-a rezolvat, primele 2 dăți n-am putut să răspund, iar apoi am putut confirma că ONT-ul e trecut în modul bridge.

bba
Junior entuziast

Am exact același problemă, astăzi am apelat la numărul 300, s-a zis ca s-a trecut în modul bridge, dar din păcate nu s-a întâmplat acest lucru 😞 am dat restart la routere, factory settings, nimic nu ajută 😞

Bună, @bba . A fost rezolvată situația ta? Ai reușit să treci routerele în modul bridge?

bba
Junior entuziast

Buna,

Încă nu a fost rezolvată ... 

Ne dorim să verificăm și noi situația ta. Pentru asta, te rugăm să ne trimiți, prin mesaj privat, codul de abonat sau un număr de telefon asociat acestuia. Mulțumim!