[Rezolvat] Probleme tehnice cablu TV

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-12-2020 10:02 PM
Buna ziua. De curand mi-am achizitionat un TV din oferta Orange. Mi-a ajuns, l-am mufat la routerul wireless, am pus cardul CI+, insa vede doar canalele analogice, nu si cele digitale. Cele doua erori pe care le intampin sunt: "Cardul de vizionare nu este autorizat - te rugam sa astepti. (6)" sau "Semnal demodulat". Am sunat la tehnic insa abia pe luni seara voi putea rezolva problema (maine sunt alegerile si sunt plecat in timpul programului de lucru 10:00-18:00)
Ceva idei/sfaturi? 😄
Ceva idei/sfaturi? 😄
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2020 12:46 AM
Salut @
Intra aici si deschide ghidul pentru a incerca sa rezolvi problema: https://www.orange.ro/help/ce-pot-s-fac-dac-nu-funcioneaz-serviciul-tv-prin-cablu-7948
Ai verificat ghidul de utilizare pentru Modulul CI+ inclus in pachet?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-12-2020 12:17 PM
Ar fi ok daca tutorialele nu ar da si erori pe aici.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-12-2020 12:22 PM
@GEKO, la mine functioneaza ghidul din link folosind browserul Chrome actualizat la ultima versiune. Tu ce browser folosesti?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-12-2020 12:47 PM
Ghidul functioneaza doar ca nu apar solutii pentru mesajul postat de mine, iar dupa ce alegi ca folosesti cardul CI+, apare eroarea respectiva. In fine, voi suna peste o ora la 300. Multumesc.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-12-2020 01:23 PM
Cu placere. La mine apare corect dupa ce aleg card CI+, de aceea poate fi vorba de o eroare de afisare in browserul tau. Poti incerca si de pe telefon.
Sa ne spui daca s-a rezolvat problema sunand la 300 si cum te-au ajutat.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-12-2020 12:40 PM
M-au redirectionat la tehnic, o domnisoara draguta m-a pus sa dau pe postul cu problema, a dat o resetare din sistem si baang, a aparut imaginea ca prin minune. :D
Zi frumoasa si multumesc!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-12-2020 12:51 PM
@GEKO, ne bucurăm că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.
