Probleme WiFi ZTE F6605R
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2024 09:07 AM
Buna ziua.Am un abonament de Fibra 2300 la Orange Romania din luna martie cu un router ZTE F6605R + mesh.Problema este ca pe WiFi am intreruperi de internet foarte dese,pauze de 10-20 secunde in care raman fara internet desii conexiunea este activa.Pe LAN nu am probleme,merge perfect,doar pe WiFi apare aceasta problema.Nu pot urmarii stream pe WiFi deoarece se intrerupe foarte des.A mai intampinat cineva aceasta problema?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2024 09:18 AM
@Steelman: Salut. ”Întreruperea” ai constatat-o fiind conectat la unul dintre dispozitivele mesh, nu la routerul principal. Corect? Dacă da, există posibilitatea unei treceri din când ân când a routerului într-un mod de stand by. Ar trebui să ai opțiunea de a menține conexiunea ”permanent alive”, iar astfel și conexiunea nu ar mai fi ”on demand”. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2024 10:58 AM
Întreruperile apar și când sunt conectat la router-ul principal și pe mesh.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2024 11:07 AM
Atunci, din router, fie comuți pe 2,4GHz (nu pe 5GHz) sau schimbi canalul (care implicit e pe auto). De exemplu și la mine pe 5GHz și setat pe ”auto” apăreau întreruperi, însă folosesc mai mult conexiunea pe 2,4GHz pentru că am nevoi de ea la unele echipamente smart din casă (care nu știu 5GHz), iar pe aceasta nu am probleme.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2024 11:47 AM
E puțin aiurea să îmi fac abonament de 2300 și să folosesc 2,4 GHz pe WiFi unde viteza e limitată, pe Fibră 1000 foloseam tot conexiune 5 GHz și nu aveam probleme.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-06-2024 12:24 PM - editat 10-06-2024 12:24 PM
Ca să știi, când testezi un ”motor” NU pornești cu treapta a 5-a și nici a 6-a. Dacă vrei să verifici și să analizezi funcționarea unui echipament îl treci prin toate scenariile pentru a putea să deosebești o eroare de alta. ”Când foloseai Fibră1000” aveai alt echipament, deci s-au schimbat condițiile de.... muncă.
Revin cu ceea ce am menționat: dacă nu se blochează pe 2,4GHz, încearcă să schimbi canalul de pe 5GHz la o valoare care să nu producă acele întreruperi.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-06-2024 10:36 AM - editat 10-06-2024 10:38 AM
Salutare!
Ai încercat din setări locale - wlan- 2,4 ghz sau 5 ghz să setezi canal decât Auto? Eu aveam ceva probleme cu vitezele și am setat pe 112, iar rezultatul pe wifi este cam așa. Bine, vezi să nu fie și vreo altă setare aiurea.
Încearcă și dacă nu funcționează, revino!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-06-2024 11:01 AM
Viteza este în regulă, problema e că pică internetul des pe WiFi timp de 10-20 secunde suficient să se întrerupă stream-urile video,e foarte enervant,înainte am avut Fibra 1000 cu router Huawei tot de la Orange și nu am întâmpinat astfel de probleme.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2024 09:33 AM
Salut! Ai rezolvat cu intreruperile?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2024 11:15 AM
Salut,am redus lățimea de bandă de la 160 MHz la 80 MHz și deocamdată nu am mai avut probleme dar viteză este la jumate față de 160 MHz...am să sun la ei să văd pentru că nu mi se pare normal să nu pot beneficia de viteză maximă pe wifi,practic abonamentul de Fibra 2300 e inutil.