la 20-10-2022 01:15 PM - editat ultima oară la 20-10-2022 02:54 PM de DanielaH
Buna ziua, am cumparat acum mult timp receiver pentru cablu tv iar de curand nu mai functioneaza, as dori sa il schimb sau sa pot rezolva problema, dar nu gasesc nici o metoda de contact exceptand asta, ma poate ajuta cineva?
Multumesc anticipat!
21-10-2022 06:32 AM - editat 21-10-2022 06:35 AM
Salutare!
Trebuie să suni la 300 sau 0374300300 (din orice rețea), apoi formezi 1-1-1-0, ascultând ceea ce spune robotul cu răbdare, după care te va pune în legătură cu cineva. Dacă nu reușești, poți forma și 1-3-2 (pentru asistență), poți intra pe chat, poți scrie din formularul de Contact, fiind logată în My Orange ( https://www.orange.ro/contact/), secțiunea Contact/ Contactează-ne din My Orange (aplicație sau web), poți merge la un Shop Orange, etc.
Sper să reușești în vreun fel!
Succes!
20-10-2022 01:55 PM - editat 20-10-2022 01:57 PM
21-10-2022 06:32 AM - editat 21-10-2022 06:35 AM
Salutare!
Trebuie să suni la 300 sau 0374300300 (din orice rețea), apoi formezi 1-1-1-0, ascultând ceea ce spune robotul cu răbdare, după care te va pune în legătură cu cineva. Dacă nu reușești, poți forma și 1-3-2 (pentru asistență), poți intra pe chat, poți scrie din formularul de Contact, fiind logată în My Orange ( https://www.orange.ro/contact/), secțiunea Contact/ Contactează-ne din My Orange (aplicație sau web), poți merge la un Shop Orange, etc.
Sper să reușești în vreun fel!
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor