anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Predare echipamente reziliate

Flavius4566
Explorator

Consultantul orange mi a dat adresa sa trimit echipamentele reziliate iar ce-o de acolo nu au vrut sa le primească...e normal ?Când un consultant îți dă informati despre ceva știe de ce o face ...atunci de ce nu au primit echipamentele .Oricum eu nu o sa le iau înapoi de la curier 

1 Soluţie acceptată‚
13 Răspunsuri 13

Anonim
Neaplicabil

Salut

Ai sunat la numărul de contact înainte de a trimite coletul.

Taxele trebuie achitate de către client.

Flavius4566
Explorator

In contractul trimis ,reziliat sunt trecute 2 receivere ceea ce e corect .

In factura actuala apar 4 receivere in plata.Continua erorile și hoțiile acestora...vad ca nu ziceți nimic ...nu va puteți pune rău...mulți faceți parte dintre ei .

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Erori se pot produce însă se pot remedia trebuie sa ai răbdare.

Contactează serviciul clienți și cere anularea și  refacerea facturii cu datele corecte.

https://www.orange.ro/contact/ 

Eu nu fac parte din cei la care te referi și nu sunt fan.

Sunt doar un client ca și tine, plus că am fost blocat în comunitate de către moderatori.

Personal doresc doar că furnizorul sa își respecte angajamentele din contract.

Ma bucur ca nu ești ca uni ...care ma pun în contact cu servici clienți care te tot mint și fac fel de fel de măgari, greșeli....nu vreau sa îndrept nimic pentru ca vreau sa sesizez ANPC ul ca am fost mințit, înșelat 

Nu trebuia sa deschizi un topic nou pe aceeasi tema, ca nu se mai intelege la ce te referi.

Cat despre cate echipamente trebuia sa returnezi, noi, ca simpli clienti, nu stim, nu avem acces la contul tau.

Flavius456
Junior

Mi au dat adresa sa trimit echipamentele și ei le au refuzat ...uita va ce spune operatorul ...se face ca nu știe 

Flavius4566
Explorator
Continua bazaconiile consultantilor orange
Operatorul orange spune sa închid contul apoi ei închid abonamentul ?e normal ?

Anonim
Neaplicabil

Sincer personal nu mi se pare corect.

Însă nu am servicii Oroc și nu știu procedura.

Nu vad legătură între contract și contul respectiv.

Contul îl pot șterge și ei, nu mă mai interesează după rezilierea contractului.

 

Voi vorbiți fără sa știți, documentați...ești aici  și îmi spui mie ca ei îmi poate închide contul .Înainte sa ți dai cu părerea documentează te ...asa fac și consultați orange ,spun bazaconii fără sa ai dreptate 

Anonim
Neaplicabil

Văd că ești supărat și nu mai citești cu atenție.

Eu daca reziliez un contract nu mă obligă nimeni să închid un cont exemplu My Orange.

Și dacă vor să mi-l șteargă după reziliere n-au decât.

Ai spus contul îl pot șterge și ei .

Ceea ce e fals ..eu pot șterge contul .

Anonim
Neaplicabil

Mă refeream că după ce contractul sa încheiat pe mine personal nu mă mai interesează contul respectiv așa că furnizorul poate să-l închidă dacă dorește (nu mai este problema mea relațiile cu furnizorul sau incheiat).

Eu personal nu voi închide/șterge contul.