la 30-07-2025 07:31 PM
Mă poate ajuta cineva .Deoarece port forwarding-ul este activat, nu am portul deschis. Ce trebuie să fac mai departe ca să îl am deschis ? Multumesc !
30-07-2025 11:06 PM - editat 30-07-2025 11:08 PM
Salut. Cu portul ales închis, cu siguranță "port forwarding NU este activat. Pentru activare trebuie să revii cu o solicitare în acest sens, din aplicația MyOrange > Altele > Contact și feedback > Scrie-ne. Ulterior vei putea avea acces fie la un port impus fie la unul prestabilit de tine.
30-07-2025 11:06 PM - editat 30-07-2025 11:08 PM
Salut. Cu portul ales închis, cu siguranță "port forwarding NU este activat. Pentru activare trebuie să revii cu o solicitare în acest sens, din aplicația MyOrange > Altele > Contact și feedback > Scrie-ne. Ulterior vei putea avea acces fie la un port impus fie la unul prestabilit de tine.
la 31-07-2025 02:50 AM
Am scris dar nustiu daca raspunde. Mulțumesc oricum!
la 04-08-2025 12:46 AM
Mulțumesc că ai revenit cu răspuns. Se va reveni cu certitudine, dar în funcție de context și condiții sper să se rezolve așa cum dorești. Te așteptăm cu vești bune. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor