la 23-08-2023 10:29 PM
Bună seara,
Din luna martie 2023 beneficiez de serviciile de cablu și net Orange. Încă de la instalarea cardului am avut următoarea problema: la fiecare pornire a tv-ului apare un mesaj legat de card, sa il reinstalez (cu opțiunile Now și Later). Am trecut peste acest aspect destul de iritant, dar în seara aceasta a apărut următorul mesaj: No channels installed, iar când vreau sa aleg opțiunea Install channels următoarea fereastra îmi cere un PIN. S-a confruntat cineva cu aceasta situație? Ce ar fi de făcut? Mulțumesc!
la 29-08-2023 08:59 PM
Hmmm .. finalizeaza procesul cu succes si la restart isi aduce aminte ca trebuie s-o faca din nou, asa ca o ia de la capat? :))
29-08-2023 09:03 PM - editat 29-08-2023 09:03 PM
Rox, ne-ar ajuta foarte mult modelul concret de televizor. Ne poti ajuta cumva cu informatia asta?
Poate e o modalitate sa oprim acea scanare la pornire. Sau, daca il ai la indemana, te poti uita direct in manual.
la 29-08-2023 09:03 PM
E perfecționist tv.ul. Poate a "scapat" vreun canal pe drum. 😀 Tehnicianul a zis ca nu se poate face nimic.
la 29-08-2023 09:07 PM
Da, si sunt sigur ca are foarte multa experienta in sensul asta. As vrea doar o a doua opinie, eventual din partea manualului de utilizare. Pentru ca nu mi se pare a fi modul normal de operare. 🙂
Dar pentru asta as avea nevoie de modelul de tv. Ar trebui sa fie scris fie pe cutie, fie pe manualul de utilizare, fie pe factura, fie undeva in spatele televizorului. Undeva trebuie sa fie mentionat.
la 29-08-2023 09:00 PM
Mesajul ar trebui să poată să fie dezactivat din TV. El caută implicit /verifică dacă i se impune, nu că așa vrea....
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor