anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Garantie aparate achizitionate in rate

vlad62
Începător
Am achizitionat un tv Samsung in rate, iar acum s-a defectat! in momentul achizitiei am fost informat ca documentele imi vor fi trimise prin mail. Am primit contractele pentru servicii mai putin contractul de rate cu garantia pentru aparat. Am informat pe cei cu care am perfectat contractul si au promis ca vor rezolva problema, dar nu au facut-o. Acum aparatul s-a defectat si nu stiu cui sa ma adresez !
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Dacă l-ai luat dintr-un Orange Shop sau de la un magazin Orange, în general și plătești rate la acel tv, rate care sunt in sistemul Orange, trebuie să mergi la un Orange Shop și să vorbești despre problemă respectivă sau la Serviciul clienți ( prin Chat sau telefonic, la numărul 300). Probabil că va trebui să duci și tv la Shop pentru a fi trimis în service la reparat! Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Dacă l-ai luat dintr-un Orange Shop sau de la un magazin Orange, în general și plătești rate la acel tv, rate care sunt in sistemul Orange, trebuie să mergi la un Orange Shop și să vorbești despre problemă respectivă sau la Serviciul clienți ( prin Chat sau telefonic, la numărul 300). Probabil că va trebui să duci și tv la Shop pentru a fi trimis în service la reparat! Baftă!