la 28-01-2025 02:04 PM
Am încheiat pe 23.01 un nou contract obligata de nefuncționarea TV.
În fisa anexata scrie, un echipament vechi, decodorul și altul nou, NEPREDAT.
Le-am cerut fie, îmi trimit o notificare în care specifica DOAR cel vechi, fie imi trimit mondemul cum am vb la telefon.
Pentru modul în care funcționează, dacă ma obliga sa renunț la ei???
Altfel renunț la contract.
Și, ce sa vedeți??? Fug de scris ca **beep** de tămâie!!!
Dvs ce ați face în locul meu???
Mulțumesc frumos.
la 28-01-2025 06:49 PM
Pentru asta faci sesizare, tot din secțiunea Contact,cum ți-am explicat in postarea precedentă legat de reziliere.
28-01-2025 02:59 PM - editat 28-01-2025 03:06 PM
Salutare!
Poza nu este clară și nici ce vrei să spui. Dacă ai făcut alt contract, echipamentul vechi îl predai la închiderea abonamentului respectiv, iar cel nou îți rămâne în chirie. E normal să ai două echipamente până scapi de unul.
Te sfătuiesc să depui cerere de reziliere pentru primul contract , la care sper că nu mai ai perioadă contractuală. Cerere de reziliere depui din secțiunea Contact ,și jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj. Altfel, vei avea două abonamente de plată. Spun asta în caz că nu ai făcut-o deja!
Baftă!
la 28-01-2025 05:33 PM
Sigur nu m-am exprimat clar.
Pt TV am ACUM DOUĂ echipamente. Unul vechi, decodorul care rămâne și unul NEPRIMIT!!!
ÎN fisa apare ca primit.
Amândouă chirie 2E/luna.
Din acest motiv le-am cerut ÎN SCRIS sa îmi confirme ca nu îl am DECAT pe cel anterior.
Dar.. este ceva imposibil pentru Orange!! 😡😡😡
la 28-01-2025 06:49 PM
Pentru asta faci sesizare, tot din secțiunea Contact,cum ți-am explicat in postarea precedentă legat de reziliere.
la 28-01-2025 07:40 PM
Bună seara,
Mi-a fost dor de sfaturile Dvs. bune.
Am făcut, dar zadarnic.
Sunt fff aproape de anularea contractului. Și nu doream asta!!
28-01-2025 07:06 PM - editat 28-01-2025 07:07 PM
Salut!! Așa am pățit și eu cu un abonament de la fostul Telekom Fix. Bănuiesc că și tu ești tot client venit de la vechiul telekom. Ideea este că dacă echipamentul nou pe care mă gandesc că trebuia să ți-l aducă echipa de intervenție și să-l instaleze, inca nu a fost instalat. Când a fost semnat contractul? Eu am plătit 10 ani un decodor SD care trebuia predat la rezilierea contratului, nu am stiut ca trebuia să il pastrez, gandindu-mă ca sunt prea veci pentru a mai trebui predate inapoi si l-am aruncat. Aveam altul HD si nu aveam la ce să il folosesc pe cel vechi...
Contravaloarea acestuia a venit pe factură, pentru că nu l-am predat la reziliere decat pe cel HD...
Dacă nu ai primit niciun decodor prin curier, sau nu a venit nicio echipă, este un abuz. In momentul in care abonatul primeste un echipament nou se semnează un proces verbal. Dacă acel proces verbal nu există, practic sunt nevoiti să il scoată. Poti suna la 300 sau 0374.300.300 si sa aflii mai multe detalii.
Dacă poti atasa o poză mai clară a părții contractului cu echipamentele, as fi bine, ca să intelegem si noi mai bine
la 28-01-2025 07:44 PM
Nu am primit NIMIC.
Am făcut sesizarea dar nu cred ca voi primi nici un răspuns.
Sunt fff aproape de anularea contractului, este din 23.01, și, deși am probleme cu ei, nu doream asta. Dar... Dacă ma obliga... 😡
la 28-01-2025 07:56 PM
Dacă ai făcut sesizare, ar trebui să primești răspuns!
Doamne ajută!
la 28-01-2025 09:12 PM
Conform sesizării, vei primi un raspuns.. Dacă trec mai multe zile ai nr. de inregistrare si apelezi si primesti stadiul sesizarii. Stiu prin ce treci, asa am patit si eu cu oroc dar cand era inca in stadiul de telekom fix. E jale
la 28-01-2025 08:10 PM
Am atașat poza. Total echipamente 5.83, - 5.83 e, fiind oferta.
Nu prețul este PROBLEMA. Faptul ca dacă sunt obligata de serviciile proaste oferite,sa renunț la ei.
Ori, cei de la Orange știu f bine asta.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor