la 09-02-2023 04:45 PM
la 09-02-2023 04:53 PM
Salut,
Iti recomand un apel la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea), ramura 1-3-2, si vezi daca reusesti sa rezolvi problema.
Mult succes!
la 12-02-2023 07:20 AM
Multumesc.Au venit de la orange si au schimbat mufele si spliterele care nu mai mergeau.
la 12-02-2023 07:21 AM
Mă bucur că s-a rezolvat! Să sperăm că nu mai sunt probleme pe viitor!
la 09-02-2023 04:56 PM
@TEOLINA78, bun venit în Comunitate!
Ne dai mai multe detalii despre situația ta, te rugăm?
la 09-02-2023 05:10 PM
Salutare!
Încearcă să o scoți și s-o reintroduci. Am pățit și eu așa zilele trecute și am reușit să rezolv astfel. Dacă nu, trebuie sunat la asistență, adică la 300 sau 0374300300 (din orice rețea) și apoi formezi 1-3-2. Între timp, posibil să te identifice robotul Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP, deci trebuie să ăl ai la îndemână.
Baftă multă!
la 10-02-2023 12:45 PM
@TEOLINA78, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 12-02-2023 07:22 AM
Multumesc pentru sfaturi . A venit un reprezentant Orange si a inlocuit mufe si splitere defecte . Asta era cauza . Se pare ca nimeni pana acuma de la alte firme nu a verificat circuitul de cablu.
la 12-02-2023 07:31 AM
Și-a făcut doar corespunzător treaba și rezultatul s-a văzut imediat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor