la 10-02-2024 02:50 PM
Cand incerc sa ma conectez la Routerul meu laptopul adesea ingheata sau nu mai raspunde si intra in ,,blue screen,, de unde iese foarte greu inapoi. Conectarea la internet este imposibila.
10-02-2024 03:31 PM - editat 10-02-2024 03:37 PM
Salut,
Esti conectat pe 2.4Ghz sau 5GHz? Daca esti pe 2.4Ghz, poti incerca te rog si pe 5GHz (daca laptop-ul suporta)?
De asemenea, doar de confirmare, folosesti Windows 10?
Ca solutie pe viitor, poti lua legatura cu un consultant prin mijloacele de contact de aici, in ideea de a-ti inlocui echipamentul, sau poti achizitionat un alt router, pe care sa-l legi la cel de la Orange si sa te conectezi la el.
Nu esti singurul cu problema asta. Mai avem cateva topicuri deschise in comunitate cu aceeasi problema. De exemplu aici sau aici.
la 11-02-2024 09:56 AM
Sunt pe banda de 5ghz, iar eu rulez Windows 11 pe laptop.
la 11-02-2024 01:48 PM
Ok. Atunci… ia legatura cu cineva de la Orange. Problema e cunoscuta.
la 10-02-2024 04:17 PM
Salutare!
Am pățit și eu la serviciu zilele trecute așa, dar după un restart și-a revenit!
Poți incerca eventual și cu un restart la router.
Succes!
10-02-2024 04:36 PM - editat 10-02-2024 04:36 PM
la 11-02-2024 09:14 PM
Salut, @Luca321 !
Bine ai venit în Comunitate! Ai reușit să iei legătura cu colegii din departamentul tehnic?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor