anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cand se va rezolva problema cu modul bridge pe ONT-ul ZTE WIFI 6?

mrx
Junior
Recent am trecut pe abonamentul de 2000 fibra si odata cu aceasta trecere am fost nevoit sa schimb si ONT-ul, doarece vechiul aparat nu facea fata vitezelor actuale. Inainte de a face schimbarea am intrebat destul de clar si in Orange Shop, si la 300 daca modul bridge va functiona in continuare. Bineinteles ca am avut o mare surpriza cand am sunat a patra oara la 300 incercand sa dau de cineva care stie ce face, sa aflu ca noul ONT nu suporta modul bridge. Mi se pare o mare bataie de joc ce se intampla, deoarece am investit destul de mult in reteaua de acasa, plus ca ONT-ul ZTE abia are 2-3 setari, nu mai zic de VLAN si alte lucruri. Nu stiu cum se astepta tipa de la 300 sa fac aceleasi setari de pe router-ul personal pe acest device incredibil de slab. Si sa nu uit de faptul ca imi aloca fortat IPv6 si ca setarile de port-forward nu functioneaza. Va rog sa imi oferiti o solutie, deja imi pare rau ca am plecat de la vechiul provider.
11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Eu zic să le scrii la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau in secțiunea Contact și să ceri acolo o soluție, nu la 300. Trebuie să-ți răspundă cineva de la Departamentul Tehnic. Baftă!

mrx
Junior
Cand am sunat la 300 am fost transferat la departamentul tehnic, cred ca e acelasi lucru cu acel email.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu zic să mai încerci, pentru că am avut surpriza să constat altceva. Nu te costă nimic și nu se știe niciodată!

serrano
Începător
Salut, am aceeasi problema, instalat serviciul de doua zile. (deja imi pare rau ca am taiat (fizic) fibra veche de la Digi) Setarile din ONT sunt rudimentare si spartane si pe langa asta nici nu functioneaza. O alta problema ar fi cea cu LAN/WLAN isolation, adica device-urile conectate pe porturile LAN 2, LAN3, LAN4 nu pot comunica intre ele si nici cu cele de pe LAN 1 sau inclusiv de pe wifi. Si eu am device-uri care trebuie sa comunice intre ele pe retea si nu imi convine ca dupa un router cu 4 porturi sa trebiasca sa mai pun si alte swtchuri fata de cele pe care le am deja. Am scris doua emailuri la adresa de email mentionata si o sa incerc sa sun si la 300. La mine fiind a contract la distanta daca nu se rezolva in 14 zile reziliez.

mrx
Junior
Si eu am scris un email sambata, inca astept un raspuns. In caz de nu primesc o solutie, cred ca voi rezilia. Cel mai tare m-a deranjat faptul ca am intrebat de cel putin 2 ori inainte de a trece pe noul ONT si m-au asigurat ca functioneaza modul bridge fara probleme.

DanStoica
Junior entuziast

Nu va mai stresati eu azi mi-am luat aceeasi teapa ca si voi si la tehnic au zis ca nu se poate pune in mod bridge acest model si nici nu au in stoc altele de peste 6 luni,voi rezilia contractul pentru ca am echipamente in spatele acestui router si nu le pot accesa.

msec
Începător

Apreceiez mult thread-ul, multumesc de intiativa celor care l-au postat.

Acum stiu sigur ca nu merge bridge-ul si pot sa inchei a doua sesiune de 2h (4h in total) in care am incercat sa activez bridge-ul intre LAN, SSID1 (2.4Ghz) si SSID5(5GHz), stiind ca n-o sa functioneze nicidecum.

Speram intr-un soft update pentru ruter si ca va fi bridge-ul va putea fi activat vreodata. Pana atunci, avem de folosit alte solutii.

cri82
Începător

Am avut aceeasi problema in Martie 2023. Porturile LAN si WiFi nu comunicau intre ele, mergea internetul dar deviceurile nu se vedeau unul cu altul. Mi-au facut update de firmware si acum vad toate deviceurile din casa. A durat 3 saptamani pana mi-au raspuns la mail, era cat pe ce sa anulez contractul cu ei. Au spus ca e o problema la primele loturi, care n-au update de firmware facut.

@cri82, mulțumim mult pentru feedback! Bun venit în Comunitatea Orange!

VasiM
Începător

Foarte frustrant si te inteleg perfect. Eu sunt client Orange de 2 ani si am avut un abonament care includea si IP static. Am facut upgrade la viteza si mi-au luat IP-ul si pare ca nici nu o sa-l primesc inapoi desi a fost singura conditie cand am acceptat noul contract. Luni de zile de mitigare a IP-ului sa fie whitelisted in cadrul a diferiti terti, dns, hosting, mail... toate inaccesibile peste noapte. Raspunsul lor "Nu stim ce s-a intamplat. Trimitem mai departe". Cat despre router, recomand sa iti ramai cu config-ul in routerul personal, insisti la ei sa-ti puna ZTE-ul in mod bridge si o sa iti rezolve problema. Nu stiu daca va fi aceeasi versiune de firmware, dar eu de ex a trebuit sa fac DMZ-ul manual in ZTE desi mi-au spus ca odata ce routerul trece in mod bridge, nu o sa mai am acces in el.

mihai_13
Maestru

ce model este ?  ati incercat sa intrebati pe gogu  - nu sunt soluti  ? https://www.reddit.com/r/HomeNetworking/comments/17hbsly/suscesfully_managed_to_activate_and_use_bri...