anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am cerut inlocuirea unui receiver cu un card C+, dar am constatat ca nu se poate

Vxr7ani
Junior

Singura solutie de rezolvare a problemelor este ANPC-ul. Operatori amatori. 

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Spune-ne concret despre ce este vorba, pentru a putea să ne exprimăm o părere.

Am cerut inlocuirea unui receiver cu un cardC+.Am primit cardul dar cand am vrut sa predau receiverul, am constatat ca nu se poate. Acel Card C+, a fost adaugat la contul meu. La 300 am fost plimbat de la Ana la Caiafa… intrun final mi-a fost inchis telefonul. Asta e inselaciune si ține de organele abilitate. Nu vreau sa platesc salariile incompetenților.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Trebuia ca acea persoană care ți-a acceptat solicitarea de schimbare a receptorului cu ci+, să te ajute și cu predarea echipamentului respectiv. Așa mi se pare logic. Sau dacă a venit un instalator cu cardul respectiv, acesta trebuia să preia automat receptorul.

Părerea mea este că trebuie să faci o sesizare în sensul celor subliniate de către tine, din secțiunea Contact, dacă ești client Orange:

https://www.orange.ro/contact/

 Iar dacă ești la OROC, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Cei de la 300 nu rezolvă întotdeauna așa cum ne-am dori treburile.

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

E o solutie, dar nu e singura, si cateodata nici nu e o solutie. Dar fara alte detalii, nu prea vad cum am putea sa te ajutam.

Te asteptam cu mai multe detalii.

Client Orange

Cu tot respectul va spun ca Anpc-ul lucreaza bine, chiar foarte bine. Sunt satul de amatorismul angajaților orange.