la 29-11-2022 07:03 PM
Buna! Îmi apare pe ecran actualizare software, însă nu se încarca, este 1% de doua ore. Dacă ma poate ajuta cineva, mulțumesc!
la 30-11-2022 06:00 PM
@Florina2: Mult mai bine. Sper să se clarifice și remedieze pe vineri, când ți s-a spus că vor veni. Revino pe topic cu feedback după intervenția celor de la tehnic.
la 30-11-2022 12:46 PM
Buna! Mulțumesc! Modelul tv-ului este 20PFL4122/10, am încercat sa conectez router ul la decodor cu cablu de net fără succes, iar acest model nu are mufa pt acest tip de cablu, deci o posibila conectate la net iese din discuție… actualizarea de care spuneam era cred ca generală pt canale, pt ca se mai actualiza o data la ceva timp, însă se mișca destul de repede
la 30-11-2022 12:53 PM
@Florina2: Acel logo de "Orange” îmi dă de gândit. Mai exact, sigur e vorba de TV? Eu zic că e despre update la firmware-ul aferent box-ului (routeru-lui) oferit de Orange, nicidecum la TV. Acela trebuie conectat la net, și sigur are o conexiune pe LAN (UTP). Revino cu detalii.
TV-ul probabil îl ai doar pentru vizualizare, printr-un cablu HDMI sau coaxial de la acel router / box oferit de Orange.
la 30-11-2022 12:55 PM
Este un decodor negru cu cartela, am încercat, dar fără soluție, dar îl mai conectez o data☺️
la 30-11-2022 01:59 PM
Am conecta cablul de net la aparatul orange, dar ecranul arată la fel😕
la 30-11-2022 04:46 PM
@Florina2: Ca idee, ”aparatul orange” are vreun buton de RESET? Posibil că da, iar acesta să te scape de această buclă de ”update software”. Dacă nu, îți sugerez să mergi cu ea într-un Orange Shop pentru verificare / înlocuire.
la 30-11-2022 03:20 PM
Că sa se actualizeze softul televizorului, trebuie că acesta să fie conectat la router, nu cutia aceea neagra cu cartelă in ea. Poți să faci o poză la acea cutie neagra, eventual la eticheta se pe el?
30-11-2022 03:23 PM - editat 30-11-2022 03:30 PM
Banuiesc ca e ceva de genul asta daca e pe satelit, si ceva de genul asta daca e pe cablu. Banuiesc ca e prima varianta, din moment ce are HDMI si port RJ45. Din pacate, instructiunile de aici nu par sa mentioneze nimic de o anumita metoda de actualizare de firmware.
Ideea e ca ai nevoie de un cablu care sa-ti plece din router (unul dintre porturile de LAN), si sa-ti intre in minunea asta de receiver. Altfel nu stiu cum ai putea sa-i faci update. Dar poate e vreo smecherie la mijloc.
la 30-11-2022 04:05 PM
Am încercat, dar fără succes. Imaginea R la fel la tv, iar telecomanda nu ajuta, nu pot selecta absolut nimic
la 30-11-2022 05:49 PM
Atunci trebuie sa te adresezi la 300 sau pe chatul My Orange sau intr-un magazin Orange, care are si service. Noi suntem clienti Orange, ca si tine, si nu putem sa te ajutam mai mult.
la 30-11-2022 04:08 PM
Tv ul nu are mufa pt cablul de net, aceta este minunăția de aparat 😄
la 30-11-2022 04:49 PM
Mda, ăla e receiver pentru satelit.
Aici ai niste detalii despre el: https://www.samsung.com/ro/support/model/GX-OR530SK/ORO/
Ai incercat să-l restartezi, să-l scoți, pentru 1 minut, din priză? Daca după ce-l bagi din nou în priza face tot așa, sună la 300 și ceri un sfat la tehnic.
30-11-2022 05:35 PM - editat 30-11-2022 05:38 PM
Avem aici un link cu manualul de pe partea Orange pentru modelul respectiv, dar...ca si in celalalt caz, nu zice cum ar trebui sa se faca acel update. Sau ce ar trebui sa faci in caz ca ramane blocat in update.
"Pentru a reveni la setarile initiale, intra în meniu -> sistem -> reseteaza parametrii initiali si introdu codul PIN, definit conform sectiunii „configurare coduri parentale" (banuiesc ca 0000, daca n-a fost schimbat intre timp)
30-11-2022 05:55 PM - editat 30-11-2022 05:56 PM
Nu are un buton de reset, însă va veni un tehnician vineri. Va Mulțumesc mult pentru suport ☺️
la 30-11-2022 06:00 PM
@Florina2: Mult mai bine. Sper să se clarifice și remedieze pe vineri, când ți s-a spus că vor veni. Revino pe topic cu feedback după intervenția celor de la tehnic.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor