anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Actualizare software Phillips

Florina2
Junior

Buna! Îmi apare pe ecran actualizare software, însă nu se încarca, este 1% de doua ore. Dacă ma poate ajuta cineva, mulțumesc! 

1 Soluţie acceptată‚

@Florina2: Mult mai bine. Sper să se clarifice și remedieze pe vineri, când ți s-a spus că vor veni. Revino pe topic cu feedback după intervenția celor de la tehnic. 

Vizualizare soluţie în postul original

28 Răspunsuri 28

Buna! Mulțumesc! Modelul tv-ului este 20PFL4122/10, am încercat sa conectez router ul la decodor cu cablu de net fără succes, iar acest model nu are mufa pt acest tip de cablu, deci o posibila conectate la net iese din discuție… actualizarea de care spuneam era cred ca generală pt canale, pt ca se mai actualiza o data la ceva timp, însă se mișca destul de repede 

image.jpg

@Florina2: Acel logo de "Orange” îmi dă de gândit. Mai exact, sigur e vorba de TV? Eu zic că e despre update la firmware-ul aferent box-ului (routeru-lui) oferit de Orange, nicidecum la TV. Acela trebuie conectat la net, și sigur are o conexiune pe LAN (UTP). Revino cu detalii. 

TV-ul probabil îl ai doar pentru vizualizare, printr-un cablu HDMI sau coaxial de la acel router / box oferit de Orange. 

Este un decodor negru cu cartela, am încercat, dar fără soluție, dar îl mai conectez o data☺️

Am conecta cablul de net la aparatul orange, dar ecranul arată la fel😕

@Florina2: Ca idee, ”aparatul orange” are vreun buton de RESET? Posibil că da, iar acesta să te scape de această buclă de ”update software”. Dacă nu, îți sugerez să mergi cu ea într-un Orange Shop pentru verificare / înlocuire. 

Că sa se actualizeze softul televizorului, trebuie că acesta să fie conectat la router, nu cutia aceea neagra cu cartelă in ea. Poți să faci o poză la acea cutie neagra, eventual la eticheta se pe el?

Banuiesc ca e ceva de genul asta daca e pe satelit, si ceva de genul asta daca e pe cablu. Banuiesc ca e prima varianta, din moment ce are HDMI si port RJ45. Din pacate, instructiunile de aici nu par sa mentioneze nimic de o anumita metoda de actualizare de firmware.

Ideea e ca ai nevoie de un cablu care sa-ti plece din router (unul dintre porturile de LAN), si sa-ti intre in minunea asta de receiver. Altfel nu stiu cum ai putea sa-i faci update. Dar poate e vreo smecherie la mijloc.

Client Orange

Am încercat, dar fără succes. Imaginea R la fel la tv, iar telecomanda nu ajuta, nu pot selecta absolut nimic 

Atunci trebuie sa te adresezi la 300 sau pe chatul My Orange sau intr-un magazin Orange, care are si service. Noi suntem clienti Orange, ca si tine, si nu putem sa te ajutam mai mult.

Tv ul nu are mufa pt cablul de net, aceta este minunăția de aparat  😄

image.jpg

Mda, ăla e receiver pentru satelit.

Aici ai niste detalii despre el: https://www.samsung.com/ro/support/model/GX-OR530SK/ORO/

Ai incercat să-l restartezi, să-l scoți, pentru 1 minut, din priză? Daca după ce-l bagi din nou în priza face tot așa, sună la 300 și ceri un sfat la tehnic.

arsradu
#StarMember

Avem aici un link cu manualul de pe partea Orange pentru modelul respectiv, dar...ca si in celalalt caz, nu zice cum ar trebui sa se faca acel update. Sau ce ar trebui sa faci in caz ca ramane blocat in update.

"Pentru a reveni la setarile initiale, intra în meniu -> sistem -> reseteaza parametrii initiali si introdu codul PIN, definit conform sectiunii „configurare coduri parentale" (banuiesc ca 0000, daca n-a fost schimbat intre timp)

Client Orange

Nu are un buton de reset, însă va veni un tehnician vineri. Va Mulțumesc  mult pentru suport ☺️

@Florina2: Mult mai bine. Sper să se clarifice și remedieze pe vineri, când ți s-a spus că vor veni. Revino pe topic cu feedback după intervenția celor de la tehnic.