anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Zte 6605r port forwarding

Silviucd
Începător

Bună ziua, am trecut de câteva săptămâni la net de 2.3gbps cu routerul zte 6605r, viteza e buna chiar foarte bună, dar nu reușesc sa fac port forward, am citit pe forum ca trebuie activat ip fix pana sa sun la relații cu clienți dar nu a funcționat, am sunat după la ei și mi au zis ca pentru acest router nu este necesar ip fix și ca nu se face port forward de către ei ci doar din aplicația routerului dar nu funcționează... Și nici funcția upnp nu funcționează, mai are cineva aceasta problema? 

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

Bun venit în Comunitatea Orange. Port Forwarding se poate configura și fără IP fix, atât timp cât IP-ul extern alocat de tip IPv4 este public (vizibil din internet). Astfel dacă ei au confirmat că e ok, atunci verifică secțiunea de ”port forwarding” aferentă routerului și dacă nu reușești configurarea acestuia, revino pe topic cu detalii. Important este să fie configurabilă secțiunea de ”port forwarding”, iar IP-ul de tip IPv4 să fie vizibil din internet (de exemplu poți verifica de pe telefon, cu date mobile activate, nu WiFi). Dacă IP-ultău extern (WAN-ul routerului) nu este vizibil de pe ”date mobile”, atunci ”echipamentul” care dorești să-l accesezi prin port forwarding va putea fi accesat doar din LAN-ul propriu, nu din internet.

Dacă IP-ul curent verificat este accesibil, atunci nu rămâne decât să configurezi inclusiv secțiunea pentru DDNS (DNS dinamic) pentru a se actualiza permanent contul tău cu IP-ul dinamic alocat.

Regăsești detalii despre un router similar abordat aici în Comunitate pe acest topic

Am verificat, pot sa accesez routerul de pe o alta rețea cu ip ul dar tot nu reușesc să-l fac sa meargă. Nu e ok cum am făcut în poza atașată? 

Routerul îl accesezi cu DMZ sau ai alt port configurat pentru management? În general, pentru device-uri utilizează porturi pe WAN doar cu 2 cifre. De exemplu dacă  adresa IP pe wan este 10.xxx.108.40, atunci acesezi device-ul cu https://10.xxx.108.40:28 (unde 28 este portul stabilit pentru device). Dar regula trebuie stabilită și ìn LAN: adică la IP-ul cu 192.168.100.69 și asociat cu portul 28 să fie atât in router cât și la cameră IP, DVR sau ce dispozitiv dorești să accesezi. Portul se folosește pentru accesul din internet, pentru acces din LAN fiind suficient IPul intern (192.168.100.69 - în acest caz).

sorinorange
Începător

Buna ziua,

Am si eu aceeasi problema si nu reusesc sa o rezolv. Am sunat la 300 si au facut cei din call center ticket catre tehnic pentru ca eu nu pot sa vorbesc direct cu tehnicul (ciudat) sa deschida porturile. Am primit confirmarea verbala (astept si in scris) ca porturile sunt deschise, dar inca nu pare nimic deschis.

La fel am configurat si eu in router ca membrul de mai sus, dar nimic. Am intrat pe un site pentru a imi vedea IPul si daca incerc sa dau ping din cmd catre IPul respectiv imi da Request timed out.

Pana la urma ce trebuie sa fac pentru a avea port forwarding?

Am abonament 2.5gigabit.

 

Multumesc,

Sorin