anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Update Reciever esuat

iAndrei
Junior

Buna ziua,

De la o vreme, decodorul imi arata sa ii fac update. Dupa ce ii dau ok-ul, astept, iar la sfarsit cand se termina, imi da urmatorul cod de error : 0x0009

Precizez faptul ca am prin satelit, iar decodorul meu este un KAON.

Ma poate ajuta cineva in privinta acestui fapt?

Multumesc frumos.

 

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember

Salutare!

Te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea), apoi formezi 1-3-2, pentru asistență, ascultând la fiecare etapă ceea ce spune robotul și apoi vei intra in legătură cu un consultant care te va ajuta sau va trimite echipa să remedieze situația.

Succes!

Multumesc pentru raspuns, apreciez, dar sincer, nu doresc sa stau cu robotul in ureche, pana mi se face legatura cu cineva din centrala.
Week-end placut.

Nu durează foarte mult! Trebuie oricum luată legătura cu ei, pentru că eu și alții de aici suntem doar clienți, ca și tine! Noi doar te putem îndruma, nu și să-ți rezolvăm problema, dacă este ceva tehnic. Îmi pare rău!

Apeciez. Stiu foarte bine, dar ghici ce, am mai avut o problema si nu am rezolvat nimic, nici la telefon si nici in reprezentanta. 

Daca nu doresti sa asculti robotul si ai un numar de abonament Orange, poti suna la 401. Primele 40 secunde sunt gratuite, apoi 0.14€ pe minut

Multumesc frumos. Apreciez. Am crezut ca cineva a mai intalnit aceasta problema. Dar in cazul in care o rezolv singur, revin cu un Update in privinta acestui fapt.

Cu drag

vozil69
Începător

Acesta este cazul si pentru mine.Exista inca o solutie?

DanielaH
Moderator

@iAndrei, s-a rezolvat situația cu receiverul?