anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Setări router HG8247W5

inichitean
Junior

Bună ziua. Am cumpărat o imprimantă Epson L3210 care are doar conectare prin USB. Doresc să o conectez la routerul wifi și să o folosesc ca imprimantă de rețea. Routerul este Huawei HG8247W5 și are mufă de USB. Am bifat la USB Application și a descoperit imprimanta automat. Mai departe totuși nu știu cum să mă conectez la ea de pe lapop sau telefon. Am rulat programul Epson Printer connection checker dar afișează informații pe care nu reușesc să le aplic. Aici am nevoie de ajutorul dvs.

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut,

Trebuie adaugata imprimanta pe laptop, daca de pe laptop se va printa. Ai aici instructiuni generale pentru Windows.

De pe telefon cred ca o sa fie mai complicat de setat. In principiu, iti trebuie o aplicatie cu care sa scanezi reteaua si sa-ti dea voie sa printezi in retea. Pana acum ceva vreme, exista Google Cloud Print, dar nu sunt foarte sigur ca mai functioneaza, si in plus, nu pare sa aiba suport pentru L3210.

Dar pana la telefon, poti incerca adaugarea imprimantei pe Windows. Sper sa-ti functioneze asa. 🙂

Client Orange

FLo1
#StarMember

@inichitean: Deși nu utilizez acel tip de router, principiul este similar. Așadar pe pagina Huawei sau a celor de la Epson vei găsi un tool pentru instalare și scanare rețeaua în care este si imprimanta conectată la routerul cu funcție de PrintServer. Aplicația respectivă va face trimitere la imprimanta din rețea.

Ceva similar am si eu, dar inactiv momentan. 

Mulțumesc. Am cerut și ajutorul celor de la Epson. Voi căuta aplicația de print server să văd ce pot face.

 

@inichitean: Ai reușit să găsești driver-ul aferent ca link din pagina routerului? Posibil chiar și la cei de la Epson, cu driverul de pe pagina lor, de aici.

În cele din urmă am comandat online un print server usb. Aștept să sosească. Sper ca acesta să rezolve problema. Atât la Epson cât și la Huawei mai ales, asistența online este sub orice critică. Pierdere de timp și nervi.

@inichitean: Păcat că trebuie să te ”încarci” cu încă un device pentru o simplă funcție la îndemâna multor routere. Să ne anunți dacă reușești configurarea noului device. Succes.