Hai sa o luam logic. Ai modemul asta de...cat timp?
In timpul asta, a mai avut problema asta?
Daca da, ai modificat ceva pe partea de setari?
Daca da, e posibil ca acea modificare sa fi cauzat problema asta. Daca nu, inseamna ca problema nu e de la setari.
Ceea ce mi se pare interesant e ca un restart de pe modem nu are acelasi efect cu un restart din interfata lui... Ceea ce ma duce cu gandul la o prosibila problema de firmware.
Poti incerca si un hard reset folosind instructiunile de aici: https://www.hardreset.info/devices/alcatel/alcatel-linkhub-lte-cat4-hh42cv/
Ma gandesc ca totusi, daca problema nu s-a manifestat dintotdeauna, fie e o problema cu dispozitivul, fie...s-a schimbat ceva pe partea Orange.
De asemenea, nu stiu daca poate face vreo diferenta sau nu, la mine a facut, cu alte routere, dar mi s-a parut interesant si bine de stiut, nu tine modemul langa alte routerele sau acoperit. Are nevoie de aerisire.