anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema cu routerul - prezinta un led rosu intermitent

Predaioana
Începător
Routerul prezinta un led rosu intermitent
8 Răspunsuri 8

FLo1
Campion certificat
@Predaioana: Bun venit în Comunitate. De când luminează acel LED ROȘU? Ideea este că ori cineva ți-a "tăiat" fibra ori este ceva la tine în interiorul locuinței. Cam puțin probabil, deci vezi că pe undeva ai îndoit-o la un unghi mai mic de 90° și nu este permis. Verifică ca traseul fibrei să fie cât se poate de.... liniar.

Vio73
Campion certificat
Salutare! Încearcă să dai un restart la router ( are un buton pe undeva) sau să îl oprești/ repornești, iar dacă tot nu vrea , după ora 8.00, suna la 300 (0374300300 din orice rețea), apoi formezi 1-3-3, dar la fiecare pas asculți robotul și la sfârșit apeși tasta care ți-o spune acesta, pentru a intra în legătură cu un consultant, care să -ți ofere asistență. Sper să reușești! Succes!

FLo1
Campion certificat
Chiar dacă nici un consultant nu te va ajuta să "repari" fibra, cel puțin îți va confirma că ori te-a lăsat Orange fără semnal pe fibră, ori ai "împachetat" prea bine fibra mult prea compact. Deci puțină atenție la traseul cât mai liniar al fibrei, mai ales prin casă.

DanielaH
Moderator
@Predaioana, s-a rezolvat situația?

Predaioana
Începător
Multumesc pentru mesaje. A fost rezolvata problema de un operator Orange. O zi frumoasa tuturor!

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.

FLo1
Campion certificat
@Predaioana: ți-a spus consultantul Orange care a fost problema? Dacă da te rog să o menționezi și aici, dacă nu.... păcat. Important este că s-a remediat defectul.

Vio73
Campion certificat
Mă bucur că ai reușit! Dacă mai putem să te îndrumă/ ajutam și altădată, o facem cu drag!