@Predaioana: Bun venit în Comunitate. De când luminează acel LED ROȘU? Ideea este că ori cineva ți-a "tăiat" fibra ori este ceva la tine în interiorul locuinței. Cam puțin probabil, deci vezi că pe undeva ai îndoit-o la un unghi mai mic de 90° și nu este permis. Verifică ca traseul fibrei să fie cât se poate de.... liniar.
Salutare!
Încearcă să dai un restart la router ( are un buton pe undeva) sau să îl oprești/ repornești, iar dacă tot nu vrea , după ora 8.00, suna la 300 (0374300300 din orice rețea), apoi formezi 1-3-3, dar la fiecare pas asculți robotul și la sfârșit apeși tasta care ți-o spune acesta, pentru a intra în legătură cu un consultant, care să -ți ofere asistență.
Sper să reușești!
Succes!
Chiar dacă nici un consultant nu te va ajuta să "repari" fibra, cel puțin îți va confirma că ori te-a lăsat Orange fără semnal pe fibră, ori ai "împachetat" prea bine fibra mult prea compact. Deci puțină atenție la traseul cât mai liniar al fibrei, mai ales prin casă.
@Predaioana: ți-a spus consultantul Orange care a fost problema? Dacă da te rog să o menționezi și aici, dacă nu.... păcat. Important este că s-a remediat defectul.