31-10-2023 10:08 AM - editat 31-10-2023 10:17 AM
Salutare,
De aproximativ 3 saptamani nu mai pot lucra de acasa prin reteaua Orange Fibra. Pana cum 3 saptamani totul era ok.
Pentru a lucra de acasa, trebuie sa ma conectez prin retea VPN facilitata de angajatorul meu. Laptopul de serviciul se poate conecta la VPN la orice retea WiFi (hotspot mobil Orange sau Vodafone, retea WiFi Vodafone, retele libere din cafenele WiFi, etc) mai putin la reteaua de acasa.
Am abonament din august 2023 Fibra 500 (ARGO) si pana cum 3 saptamani totul a fost ok, m-am conectat fara nicio problema. Internetul functioneaza pe alte dispozitive din casa, numai VPN-ul pentru serviciu este nefunctional.
Actiuni intreprinse de mine:
- am resetat router (butonul reset);
- periodic (cam la 2 zile) scot din priza cam 20-30 secunde router;
- am contactat echipa de IT a companiei la care lucrez pentru a verifica VPN si totul este ok (ma pot conecta la orice retea WiFi prin VPN, mai putin la cea de acasa).
Va rog sa ma ajutati! Nu pot lucra de acasa prin aceasta conexiune. Este o setare sau defectiune din router? Este o defectiune de la Orange? Deoarece pana acum ma puteam conecta si cum nu mai pot.
Multumesc,
Marian Cucos
la 02-11-2023 11:22 AM
Salut din nou! 🙂
Am rezolvat situatia prin contact la relatii clienti. Multumesc @arsradu , @RafaHelper si @Vio73 pentru sfat!
Solutia, in situatia in care mai ajuta pe cineva: activat, din call center tehnic, Dual Spec, adica IP V4 si V6. Initial daca am inteles corect, este activat numai IP V4. Nu costa nimic in plus pe factura aceasta activare.
Dupa ce a activat acest serviciu, am dat restart la router (on/off), apoi m-am putut conecta prin VPN.
Multumesc Comunitatii si Orange Romania pentru ajutor! 🙂
31-10-2023 10:15 AM - editat 31-10-2023 10:17 AM
Salut,
Pentru rezolvarea problemei, sau macar pentru a afla cauza acelei probleme, e nevoie sa iei legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici.
Din moment ce totul a fost ok pana de curand, tind sa cred ca problema e de configurare a retelei (sau poate un update de firmware trimis de Orange). Oricum ar fi, trebuie sa iei legatura cu ei. Noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, daca nu cumva mai foloseste cineva fix aceeasi aplicatie de VPN, la acelasi angajator, in acelasi oras, pe aceeasi infrastructura de fibra, sansele sunt destul de mici sa se reproduca problema.
Asa ca, ia legatura cu un consultant si sper sa rezolvi asa. 🙂
la 31-10-2023 11:04 AM
Salut @marian_cucos,
Ești abonat Orange Romania sau Orange Romania Communications?
la 31-10-2023 11:05 AM
Salut @RafaHelper ,
Sunt abonat Orange Romania.
la 31-10-2023 11:12 AM
Mulțumesc pentru informațiile oferite @marian_cucos!
Find o problema de natura tehnica va trebui ca un specialist sa verifice configurația routerul tau, nu cred ca e o problema locala. Recomandarea mea e sa scrii un mesaj din secțiune "Contact" unde sa explici problema ta, mai apoi te va contacta cineva pentru testare si rezolvare.
la 31-10-2023 11:15 AM
Multumesc @RafaHelper si @arsradu pentru link-ul de contact! 🙂
Am descris acolo situatia si acum astept raspuns! 🙂
la 31-10-2023 11:16 AM
Super, sa ne ti la curent cu soluția primita!
la 31-10-2023 03:38 PM
Salutare!
Eu am fost vreo 6 ani pe fibra optica a fostului Telekom, deci cu abonament ARGO și am avut vreo jumătate de an acel ont, dar nu au fost probleme. Și eu te sfătuiesc să contactezi Serviciul clienți și sper să nu mai fie probleme de niciun fel. Poți să-i contactezi inclusiv telefonic, la 300/ 0374300300, apoi 1-2-2 ( ramura asistență), chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Baftă!
la 02-11-2023 11:22 AM
Salut din nou! 🙂
Am rezolvat situatia prin contact la relatii clienti. Multumesc @arsradu , @RafaHelper si @Vio73 pentru sfat!
Solutia, in situatia in care mai ajuta pe cineva: activat, din call center tehnic, Dual Spec, adica IP V4 si V6. Initial daca am inteles corect, este activat numai IP V4. Nu costa nimic in plus pe factura aceasta activare.
Dupa ce a activat acest serviciu, am dat restart la router (on/off), apoi m-am putut conecta prin VPN.
Multumesc Comunitatii si Orange Romania pentru ajutor! 🙂
la 02-11-2023 11:29 AM
Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor