la 09-04-2024 06:13 PM
Consultantul orange mi a dat adresa sa trimit echipamentele reziliate iar ce-o de acolo nu au vrut sa le primească...e normal ?Când un consultant îți dă informati despre ceva știe de ce o face ...atunci de ce nu au primit echipamentele .Oricum eu nu o sa le iau înapoi de la curier
09-04-2024 06:26 PM - editat 09-04-2024 06:28 PM
Flavius, ai aici detalii despre restituirea echipamentelor: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-internet-%C8%99i-tv/returnarea-echipamentelor-%C3%AEn-urma-%C...
09-04-2024 06:26 PM - editat 09-04-2024 06:28 PM
Flavius, ai aici detalii despre restituirea echipamentelor: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-internet-%C8%99i-tv/returnarea-echipamentelor-%C3%AEn-urma-%C...
09-04-2024 07:18 PM - editat 09-04-2024 07:59 PM
Salut
Ai sunat la numărul de contact înainte de a trimite coletul.
Taxele trebuie achitate de către client.
la 09-04-2024 07:41 PM
In contractul trimis ,reziliat sunt trecute 2 receivere ceea ce e corect .
In factura actuala apar 4 receivere in plata.Continua erorile și hoțiile acestora...vad ca nu ziceți nimic ...nu va puteți pune rău...mulți faceți parte dintre ei .
09-04-2024 07:53 PM - editat 09-04-2024 07:56 PM
Salut,
Erori se pot produce însă se pot remedia trebuie sa ai răbdare.
Contactează serviciul clienți și cere anularea și refacerea facturii cu datele corecte.
https://www.orange.ro/contact/
Eu nu fac parte din cei la care te referi și nu sunt fan.
Sunt doar un client ca și tine, plus că am fost blocat în comunitate de către moderatori.
Personal doresc doar că furnizorul sa își respecte angajamentele din contract.
la 10-04-2024 04:40 PM
Ma bucur ca nu ești ca uni ...care ma pun în contact cu servici clienți care te tot mint și fac fel de fel de măgari, greșeli....nu vreau sa îndrept nimic pentru ca vreau sa sesizez ANPC ul ca am fost mințit, înșelat
la 09-04-2024 09:15 PM
Nu trebuia sa deschizi un topic nou pe aceeasi tema, ca nu se mai intelege la ce te referi.
Cat despre cate echipamente trebuia sa returnezi, noi, ca simpli clienti, nu stim, nu avem acces la contul tau.
la 10-04-2024 01:37 PM
la 11-04-2024 02:50 PM - editat ultima oară la 11-04-2024 02:54 PM de DanielaH
11-04-2024 05:40 PM - editat 11-04-2024 06:55 PM
Sincer personal nu mi se pare corect.
Însă nu am servicii Oroc și nu știu procedura.
Nu vad legătură între contract și contul respectiv.
Contul îl pot șterge și ei, nu mă mai interesează după rezilierea contractului.
la 11-04-2024 06:17 PM
la 11-04-2024 06:21 PM
Văd că ești supărat și nu mai citești cu atenție.
Eu daca reziliez un contract nu mă obligă nimeni să închid un cont exemplu My Orange.
Și dacă vor să mi-l șteargă după reziliere n-au decât.
la 11-04-2024 06:41 PM
Ai spus contul îl pot șterge și ei .
Ceea ce e fals ..eu pot șterge contul .
11-04-2024 06:52 PM - editat 11-04-2024 06:53 PM
Mă refeream că după ce contractul sa încheiat pe mine personal nu mă mai interesează contul respectiv așa că furnizorul poate să-l închidă dacă dorește (nu mai este problema mea relațiile cu furnizorul sau incheiat).
Eu personal nu voi închide/șterge contul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor