anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Led Los aprins cu rosu

Cumpat123
Începător
 
4 Răspunsuri 4

Trixen
#StarMember

Salut,

Din titlul postarii tale, deduc ca ledul LOS este aprins cu rosu si este vorba de o instalare de servicii fixe prin fibra optica.
Cand se intampla asta, nu ai semnal optic pe fibra - ar trebui sa poti confirma prin internet si TV nefunctionale. Daca nu ai umblat la ONT-ul Orange si nu ai atins fibra care intra in el, nu prea ai ce sa faci. Suna la 300, deschide o sesizare si asteapta sa vezi ce zice Orange. Cel mai probabil va trimite un tehnician sa verifice.

Este posibil ca in urma mutarii ONT-ului sa fi indoit prea mult fibra sau sa o fi sectionat. Daca e sectionata, tot un tehnician e singurul cu echipamentul necesar si fibra de schimb. Daca e doar indoita, atunci incearca sa o indrepti si vezi daca se stinge ledul (30-60s) si se aprinde cu verde LON.

Poti incerca sa scoti aparatul din priza pentru cateva secunde, insa sunt sanse mici sa rezolvi ceva astfel.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Înainte de toate trebuie să dai un reset cu o scobitore în gâurica din spatele routerului, lângă care scrie ,,Reset". Ții apăsat vreo 5 secunde și apoi aștepți să se stingă toate ledurile . Ulterior, dacă nu își revine, nu prea ai ce să faci, în afară de a cere ajutor prin Chat Djingo ( transfer operator):

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

 Sau să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 butoane din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și ceri transferul la operator și aici.

Mai ai și varianta de a suna la 300, apoi cauți ramura asistență și ceri ajutorul.

Sper să rezolvi cât mai repede!

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Cumpat123: Bun venit în Comunitate. LOS este aprins roșu dacă nu există (se întrerupe) semnalul pe fibra optică. Cauzele sunt de două tipuri: 1. Locale, cauzate chiar de simpla îndoire sau presare a cablului de fibră optică, sau 2.Externe: care apar dacă sunt lucrări/defecte pe traseu, iar până la remediere nu se poate face nimic. Acestea sunt gestionate de furnizor și de cele mai multe ori cunoscute de către acesta.

În acest sens, o verificare a traseului de FO din casă(de la perete la GPON/Router) sau o informație despre stada/localitatea unde ai problema, ar fi utilă pentru eliminarea eventualei cauze a unor lucrări proprii.

DanielaH
Moderator

@Cumpat123, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?