anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

eroare blue screen la conectare prin wifi la router huawei orange

service
Junior

Buna ziua. de aproximativ 3 saptamani ma confrunt cu o situatie ciudata. Pe toate calculatoarele / laptopurile pe care avem instalat windows 10 in momentul in care ne conectam prin wifi pe modemul/routerul huawei de la orange ne apare eroare blue screen. Pe unitatile cu windows 7 si pe telefoane merge fara problema internetul de pe aceeasi router. Aceeasi calculatoare si laptopuri cu windows 10 conectate la routerul vodafone merg fara problema.

Aceeasi problema ne-a fost semnalat de mai multe persoane in ultimul timp. Unul dintre aceste persoane a sunat la call center orange si i-au rezolvat problema reconfigurand router-ul orange. 

Intrebarea este daca imi puteti spune mai exact din ce cauza apare aceasta eroare si ce trebuie reconfigurat in router. 

Va multumesc

28 Răspunsuri 28

Da, sunt convins că e de la router, însă în același timp mai folosesc acasă alte 2 laptopuri (de munca) pe care nu am aceasta problema. Deci undeva incompatibilitatea tine și de laptop sau chipul wifi sau Windows 10 de pe acest laptop. Dar sigur e ceva specific și routerului zte

 

si la mine calculatoarele cu windows 7 ba chiar si cu 8.1 merg perfect. vezi care este diferenta intre cele 3 laptopuri, ceva este diferit, daca nu varianta de windows, atunci poate actualizarile instalate, sau poate chiar chipset-ul? poate gasim pana la urma cu ajutorul tau solutia la aceasta problema . 

Cristi_manda
Junior

Unul din laptopurile de munca are Windows 10 enterprise, sincer mă gândesc că poate soluția cea mai ușoară este sa îmi pun versiunea asta pe laptopul personal (cel cu blue screen-ul), care momentan are home edition.

Te țin la curent, deși poate e doar o evitare a problemei, nu soluția in sine

Home Edition? E cel mai "chel" Windows. Nu m-ar mira ca toata chestia asta sa fie cauzata de suportul deficitar pentru Windows Home.

Mi se pare ciudat ca nimeni pana acum nu a mai ridicat problema asta, cu acelasi router. Deci cu siguranta e ceva comun in toate cazurile astea.

Client Orange

Cristi_manda
Junior

Probabil, da. Tu ce versiune ai?

Eu am MacOS. Si nu am routerul respectiv. 
Dar ziceam doar ca daca ar fi fost o chestie generala, ar fi trebuit sa fie mult mai multe astfel de incidente. 
Pentru mine cel putin, e prima data cand aud de asa ceva.  :))

Client Orange

service
Junior

am si home si pro , deci nu e asta 🙂

Cristi_manda
Junior

Eu pe Enterprise edition nu am probleme, deci e fie de la versiunea de Windows, fie de la placa de rețea. Bineînțeles, și de la router, dar având în vedere că pe alte laptopuri merge, problema rămâne izolata la laptop

GeluBv1964
Junior

Salut!

Eu am pățit la fel. 3 săptămâni am tras de ele, ca in final să aflu care este manevra orange. 

Mi-au făcut un contract nou 4G Fix 11, mi-au trimis un router B311 cu SIM si pentru că in contract scrie că am dreptul să renunț la acesta în termen de 30 zile, nu-l pune în funcțiune si te plimbă ca să ieși din acest drept. Eu m-am prins de manevră si în ziua 29 am cerut rezilierea.

Acum ei se fac că plouă, nici măcar nu-mi dau asistență la problema cu care mă confrunt. (Intrerupere zilnică la orele 22)

Khoros
Începător

Lucrez la o firma de reparatii calculatoare si in ultima perioada am avut 5 clienti care au venit cu laptop-urile la reparat pentru ca le apare blue screen si se restarteaza. In urma testelor facute nu am constatat nicio problema (in service totul a functionat perfect). Totusi, am reinstalat sistemele de operare pentru a fi siguri ca driverele sunt cele corespunzatoare, actualizate si ca nu sunt programe instalate care sa duca la aparitia unor erori de sistem.
Surpriza a fost ca toti cei 5 clienti cand au ajuns acasa au avut aceeasi problema. 
Toti cei 5 clienti au in comun faptul ca au abonament de internet pe fibra optica de la Orange si laptopurile au placa de retea wifi pe 2.4GHz.
Unul din ei mai are un laptop cu placa wifi care suporta 5GHz si care se conecteaza pe 5GHz fara blue screen.
Unul dintre clienti mi-a zis ca are routerul de la Orange de mai mult timp si problemele au inceput sa apara in urma cu 2-3 saptamani, cel mai probabil in urma umui update de firmware aplicat automat de catre Orange. Acelasi client a zis ca mai are o problema aparuta in aceeasi perioada, si anume ca PC-urile din retea nu se mai pot conecta intre ele prin SMB. Intre timp a achizitionat un router suplimentar pe care l-a instalat dupa routerul Orange si a rezolvat toate aceste probleme. 

Mulțumim pt clarificari!

Se pare într-adevăr că au făcut un update de firmware, întrucât problemele mele au început dintr-o dată. Laptopul e ceva mai vechi și placa de rețea nu era oricum compatibila cu rețeaua 5g, dar mai aveam o rețea de 2.4g tot de pe același router, care mergea, însă acum nu mai merge.

Și soluția mea a fost sa mai pun un router după routerul Orange și să mă conectez la el.

O zi buna!

azinfosys
Începător

Am patit-o si eu, laptopul functioneaza perfect in alte retele wifi, in schimb cum incerc sa intru pe Orange apare ecran albastru.

Anonim
Neaplicabil

Așa se întâmplă când setați modul de criptare WPA3 🙄 Nu întotdeauna un upgrade, fie el software sau hardware este necesar. 😏

ccclyon
Începător

Aceeași problemă o am și eu de câteva zile.

Astăzi voi suna la cei de la Orange pentru rezolvarea problemei.