anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectare tv Samsung la router nou

Sidu5211
Începător
Salut !
Am si eu o problema, mi-am schimbat routerul vechi cu unul nou de la Orange (model ZTE F6600R) si nu ma mai pot conecta la Tv ul Samsung.Reteaua wifi imi apare dar nu vrea sa se conecteze deloc la el.Mentionez ca mai am un Tv Phillips la care s-a conectat fara probleme.A mai intalnit cineva problema asta?
Multumesc anticipat
1 Soluţie acceptată‚

BlackWolf
Senior certificat
Modelul tau vad ca este compatibil cu 5Ghz. Deci, din router activ 5G-ul? Telefonul il vede?

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

BlackWolf
Senior certificat
Daca tot nu vrea, ma gandesc sa nu fie o problema mai mare la TV. Intra aici in Live chat cu un consultant Samsung, sa vedem ce zice si el: https://www.samsung.com/ro/support/contact/#onlinesupport

Sidu5211
Începător
Pfff...am rezolvat-o. Se pare ca routerul avea niste setari de siguranta mai speciale. Le-am modificat si acum a luat-o, e totul ok. Multumesc frumos pentru timpul si suportul acordat! O zi buna !

Salut! Am si eu aceeași problema. Poti sa imi spui ce setari ai modificat la router sa ti se conecteze tv-ul?

Salut, @G4briel29 ! Ai reușit să îți conectezi TV-ul la router? Dacă acesta este compatibil 5G, trebuie să te asiguri că rețeaua 5Ghz este activă din router (de obicei este activată by default), iar când deschizi meniul TV-ului la rețele, să îl conectezi la 5G. Te așteptăm cu vești.

Reteaua 5G este activa, dar tind sa cred ca tv-ul incearca sa se conecteze la cea de 2.4. In lista de retele apare doar o singura retea de la Orange. Daca apas butonul WPS de pe router se conecteaza la retea si merge perfect, dar dacă inchid tv-ul pierde conexiunea. 🤨

Salut !

Și eu mă confrunt cu aceeași problemă , îmi poți spune te rog cum ai rezolvat ?

Mulțumesc

Nu am rezolvat. Cred ca e o incompatibilitate intre router si tv. Mai am doua tv Samsung care se conecteaza fără probleme, doar asta nu vrea si gata. Acu nu se mai conecteaza nici pe WPS.

Salutare, am si eu aceeasi problema, ai dori sa faci o fapta buna si sa ma ajuti te rog? Am acelasi model de tv ca al tau.

Salut !

Trebuie să intri în setările routerului și să faci câteva modificări. Eu am fost ajutat de un consilier tehnic Orange. Sună la ei 

Salutare. Am reusit sa il fac sa se conecteze. Dar dupa ce am schimbat in WPA2 criptarea, nu mai pot sa ma conectez cu telefonul la retea, pentru ca imi cere neaparat WPA3. Ai intampinat si tu cumva aceeasi problema?

Salutare !

Ar trebui făcute două rețele wi-fi.. una wpa2 pe care o vei folosi doar la TV  și una wpa3 pentru celelalte dispozitive.

Bafta !

BlackWolf
Senior certificat
Super! M-am gandit si la setari suplimentare din router, dar am zis ca daca ti-a mers pe Philips si merge bine pe toate dispozitivele inafara de Samsung, nu ar trebui ca problema sa vina defapt de la router, dar se par ca m-am inselat. S-a conectat pe 5 Ghz si iti merge bine? Cu mare placere! M-am straduit sa rezolvam problema. O zi buna si succes!

Tavi1989
Începător
Salutare. O problema asemănătoare am și eu, tot cu un TV Samsung, după înlocuirea router-ului vechi cu ZTE F6600R. Televizorul respectiv se deconectează constant de la router și nu se reconecteaza decât după ce îl scot din priza pe el sau router-ul. Aceeași problema o am și cu laptop-ul de lucru. Deconectarile apar la câteva zile. Cu restul device-urilor, telefoane, AC, purificator aer, aspirator robot, etc nu am problema. Singura legătură pe care am observat-o ar fi tehnologia device urilor 802.11AC, restul au fie AX cele pe 5Ghz, fie altceva. Am încercat sa schimb canalul, lățimea de banda, share pe același SSID la 2.4ghz cu 5ghz, etc. Acum am oprit SGI. Mi-au si schimbat baietii o data router-ul cu altul. O saptamana dupa inlocuire nu a fost nicio problema, apoi au aparut fara nicio modificare de setare. Mai aveți ceva sfaturi și pentru mine, va rog?