la 27-08-2022 01:03 PM
la 27-08-2022 01:17 PM
la 27-08-2022 01:22 PM
la 27-08-2022 01:24 PM
la 29-08-2022 09:03 AM
la 29-08-2022 09:46 AM
la 21-11-2022 09:36 PM
Nu va mai stresati eu azi mi-am luat aceeasi teapa ca si voi si la tehnic au zis ca nu se poate pune in mod bridge acest model si nici nu au in stoc altele de peste 6 luni,voi rezilia contractul pentru ca am echipamente in spatele acestui router si nu le pot accesa.
la 28-12-2022 12:42 PM
Apreceiez mult thread-ul, multumesc de intiativa celor care l-au postat.
Acum stiu sigur ca nu merge bridge-ul si pot sa inchei a doua sesiune de 2h (4h in total) in care am incercat sa activez bridge-ul intre LAN, SSID1 (2.4Ghz) si SSID5(5GHz), stiind ca n-o sa functioneze nicidecum.
Speram intr-un soft update pentru ruter si ca va fi bridge-ul va putea fi activat vreodata. Pana atunci, avem de folosit alte solutii.
la 29-05-2023 09:00 PM
Am avut aceeasi problema in Martie 2023. Porturile LAN si WiFi nu comunicau intre ele, mergea internetul dar deviceurile nu se vedeau unul cu altul. Mi-au facut update de firmware si acum vad toate deviceurile din casa. A durat 3 saptamani pana mi-au raspuns la mail, era cat pe ce sa anulez contractul cu ei. Au spus ca e o problema la primele loturi, care n-au update de firmware facut.
la 30-05-2023 08:29 AM
@cri82, mulțumim mult pentru feedback! Bun venit în Comunitatea Orange!