anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Update intarziat al topicurilor pe homepage-ul Comunitatii

Neaplicabil
Hello guys,

La ce interval de timp ar trebui sa se actualizeze topicurile nou postate pe homepage-ul Comunitatii? Intreb pentru ca, pentru un motiv anume, nu par sa se actualizeze in timp real.

De exemplu, acum cateva minute (vreo 10), homepage-ul afisa topicuri de acum 21 de ore. Cu toate ca exista cel putin un topic (https://comunitate.orange.ro/questions/2623029-nubia-red-magic-6-pro-telefonul-18-gb-ram) nou.

Intrebarea e: daca sunt topicuri noi, de ce nu le afiseaza?

Observ ca singura modalitate de a fi "up-to-date" si de a putea raspunde rapid, este folosind sectiunea de Clasament si Activitate. Ceea ce nu e tocmai intuitiv. 🙂 E intended?
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut, arsradu. În tab-ul "Cele mai noi" topicurile apar la interval de aproximativ 15 minute, providerul ne-a spus ca așa se face actualizarea, nu este o setare pusă de noi intenționat. Da, poți vedea topicurile în timp real în secțiunea "Clasament", dar poți și să mergi pe tab-ul "Cele mai noi" și să apeși pe butonul "Mai mult" și acolo vei vedea actualizarea în timp real. @FaraUnID ca orice spațiu digital și comunitatea are niște principii și Termeni și Condiții, da, corect. Și am menționat de multe ori că nu este vorba despre îngrădirea libertății de exprimare, ci păstrarea unui spațiu prietenos în care membrii se respectă și scriu într-un limbaj ok 🙂

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

FaraUnID
Campion certificat
Unele topicuri nou deschise nu sunt listate instant in catogoria "Noutati" pentru ca trebuie moderate, modificat continutul mesajelor, editate unele mesaje si ulterior aprobate, pentru ca - este de notoritate faptul - principiile comunitatii sunt mai presus decat libertatea de exprimare. Si cum moderatorii nu sunt ON 24/7, defilam cu ce avem!

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut, arsradu. În tab-ul "Cele mai noi" topicurile apar la interval de aproximativ 15 minute, providerul ne-a spus ca așa se face actualizarea, nu este o setare pusă de noi intenționat. Da, poți vedea topicurile în timp real în secțiunea "Clasament", dar poți și să mergi pe tab-ul "Cele mai noi" și să apeși pe butonul "Mai mult" și acolo vei vedea actualizarea în timp real. @FaraUnID ca orice spațiu digital și comunitatea are niște principii și Termeni și Condiții, da, corect. Și am menționat de multe ori că nu este vorba despre îngrădirea libertății de exprimare, ci păstrarea unui spațiu prietenos în care membrii se respectă și scriu într-un limbaj ok 🙂

Neaplicabil
Pai da...dar topicurile erau ok... Adica, nu pareau sa fi intrat la "moderare automata". :)) Si atunci, nu prea inteleg de ce delay-ul asta. Ambele sunt topicuri de news postate de tine. By the way, mersi de informatii. :) De-aia intrebam daca ar trebui sa se actualizeze in timp real sau...daca se face "sync" o data la ceva timp. Daca e a doua varianta, as vrea sa stiu la ce intrval de timp se face acea sincronizare. Pentru ca atunci nu prea putem sa oferim raspunsuri rapide si, cel putin pentru cei care tin la badge-uri si chestii similare, nu prea avem cum sa oferim raspunsuri in sub 5 minute, daca nu vedem topicul in mai putin de 20. 🙂

Neaplicabil
@Mihaela, ok, mersi frumos! 🙂 Ma gandeam eu ca asta trebuie sa fie. Mersi frumos de "tip".

FLo1
#StarMember
Offff, Radule... credeam că ai trecut cu vederea acest aspect funcțional. De mai bine de un an am sesizat acest aspect, iar de atunci sunt luni de zile de când am renunțat chiar și la sportul ”vânătorii” sub 5 minute a răspunsurilor ”inteligente” (lăsându-le celor plictisiți). Când lucrezi cu marfa clientului o gestionezi ca atare. La fel și Orange, dacă nu are platforma proprie se adaptează și utilizează această platformă așa cum poate ea funcționa. Eu încă aștept mare schimbare promisă și propusă dar încă nerealizată.

Neaplicabil
Ce sa faci, Flo? Asta e platforma, cu asta defilam. :))) Si eu sper la ceva mai bun, dar pana atunci, folosesc ce este. Chestia de sync la ceva timp nu e o chestie noua (se prea poate sa aiba si un motiv tehnic intemeiat in spate, dar n-as sti sa ti-l spun), si ma asteptam sa fie asta motivul pentru care nu sunt vizibile ultimele topicuri in acea sectiune (decat dupa x minute). Ideea era doar ca se bate un pic cap in cap cu posibilitatea de a raspunde/ajuta pe cineva in timp scurt, pentru ca...nu vezi topicul. Dar aparent exista un workaround pentru asta (sau chiar doua, daca ar fi sa-l pun si pe cel gasit intamplator de mine) si atunci nu-i asa o mare problema. Fiecare platforma va avea plusuri si minusuri. Acuma, ca se poate mai bine, cu siguranta. :)) Dar daca asta e platforma curenta, mai mult decat sa oferim feedback pentru un eventual update, si sa speram ca se va si tine cont de el...nu prea vad ce am putea sa facem. 🙂

Razvan
#StarMember
@flo, încă un pic de răbdare și apar și actualizări.

Neaplicabil
Așa se cern cei care stau cu ochii pe topic ca să răspundă în 5 minute pentru niște puncte bonus.

Neaplicabil
Da...nu era pentru puncte bonus. :)))) Am mai zis asta si cu alta ocazie: nu postez la norma, si nu postez pentru badge-uri, bonusuri si alte minuni. Vreau sa ajut, si ma bucur mult atunci cand si reusesc. Ceea ce mi-a atras atentia era ca aveam un topic cu activitate in sectiunea de "Clasament si Activitate", dar la refresh-ul paginii, nu aparea. Si nu stiam de ce. Plus ca asta mi-a adus aminte de un badge pe care l-am vazut mai demult cand am intrat in comunitate, si nu prea intelegeam cum ar trebui sa raspunzi in sub 5min daca tu nu poti sa vezi topicurile noi in mai putin de 15-20min. Dar, multumita Mihaelei, astazi am aflat ceva nou. 🙂

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Am observat și eu că apare uneori cu destulă întârziere, dar pur și simplu am ignorat treaba aceasta.