anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Notificari din Comunitate despre intrebarile urmarite

Neaplicabil
Hello,

Numai mie mi se pare ca nu ma anunta comunitatea pe mail cand se posteaza ceva nou la una dintre intrebarile la care sunt "subscris"? Pentru ca initial am zis ca e un feature. Ca sa nu te spameze prea des. Dar pe parcurs incepe sa para bug. :)) Pentru ca de anuntat ma anunta. Dar numai cateodata si numai la unele raspunsuri. :))
1 Soluţie acceptată‚

FaraUnID
Campion certificat
Notificarile acestea nu sunt in timp real, deoarece serverul de mail este setat sa nu trimita foarte multe mesaje intr-un timp extrem de scurt pentru ca acestea sa nu fie interpretate de serverele de mail gen Yahoo, Gmail, Hotmail ca fiind spam. Astfel se ceeaza o coada de asteptate plus ca exista o durata de viata - ca sa ma exprim plastic - pentru fiecare email, iar daca mesajul nu este trimis in acel interval de timp este abandonat. Desigur exista si posibilitatea ca unele email-uri sa se piarda pe drum din diferite motive tehnice.

Vizualizare soluţie în postul original

52 Răspunsuri 52

Neaplicabil
Corect, uitasem de chestia asta. :) Cu toate astea, in experienta mea, pare ca se intampla (se blocheaza raspunsuri) chiar si la mai putin de 10 raspunsuri/topic... De asemenea, exista vreo optiune, per user, de dezactivare a acestui feature? Sau de ajustare a numarului de notificari pe care le putem primi la fiecare topic? Daca nu, ar fi super util de adaugat, in optiunile userului (la profil). Ideea e asa: daca sistemul imi blocheaza mesaje pentru ca el considera ca ma spameaza, dar din acele sa zicem multe mesaje, mare parte nu sunt raspunsuri utile pentru mine, atunci cand o sa inceapa sa blocheze, o sa-mi blocheze fix raspunsurile utile. :) Nimanui nu-i place sa fie spamat (si probabil ca stiti foarte bine, in special mie :)) ), dar vreau sa fiu notificat. E complicat, stiu. Si e foarte greu sa-i impaci pe toti. De-aia ma gandesc ca poate o optiune in profil, de unde userul sa poata seta ce considera ca e mai util pentru el...ar fi ideal. Sunt topicuri "hot", in special cele cu nemultumiri, la care ai sanse mari sa fii spamat. Acolo nu vreau sa fiu spamat, pentru ca banuiesc ca raspunsurile sunt probabil in mare parte la fel. Dar cand lansez o intrebare, si astept raspunsuri din partea comunitatii, ma cam intereseaza fiecare raspuns, pentru ca printre ele, se poate sa fie si cel de care am nevoie. Si daca nu-l primesc, pentru ca sistemul a decis ca la X raspunsuri se taie macaroana, nu prea e ok. 🙂

FLo1
#StarMember
Eu tocmai am primit un ”news” de la Orange, deci cum spuneam: news, facturi, info... nu au probleme. Emailuri din Comunitate.... zero, chiar și un topic ”nou, cu o primă notificare de răspuns”....și tot fără șanse de izbândă. Și cum spunea Radu: să intre și în SPAM, că nu mă deranjează.... dar măcar să știu și eu. 🙂

Neaplicabil
Da, pai asta e chestia care mi se pare si mie interesanta. Chiar si la topicuri relativ noi, cu putine raspunsuri...cateodata nu primesti notificare. Sau primesti foarte tarziu. Si doar la unele dintre raspunsuri. Banuiesc ca fie e o problema undeva, fie acel X de care vorbeam mai sus...e foarte mic. In sensul ca da voie doar la un numar foarte mic de notificari sa treaca. De-aia ziceam ca poate un mai bun control asupra acestor notificari ar fi util. Gen sa poti seta fie global, din profil, fie la fiecare topic in parte (asa cum ai optiunea sa nu mai urmaresti, sa ai o optiune de, nu stiu, "anunta-ma la toate mesajele" sau "topic important"). O treaba de genul asta. Ceva care sa ajusteze setarile default ale sistemului, doar pentru userul respectiv, doar pentru topicul respectiv. Optiuni exista. Totul e sa se vrea.

Neaplicabil
Apropos de notificari pe mail. Observ ca ne-am innoit cu paginatie! Yeeeey! Foarte frumos! :D Acuma, daca la un topic cu mai multe pagini te-ar si duce, din mail, direct la pagina cu raspunsul respectiv...ce bine ar fi. 😄 Vad ca se ataseaza niste parametri in URL pentru numarul paginii, deci...banuiesc ca s-ar putea face in asa fel incat link-ul din mail sa si duca la pagina respectiva. La fel si pentru link-urile accesate din profil. Cand dai click pe raspunsul cuiva, sa te duca la raspunsul respectiv, nu la pagina principala.

FLo1
#StarMember
@arsRadu: Da, acea observație cu paginația facilitează derularea când ne referim la un topic întins și lung cu multe mesaje. Îmi amintesc cum așteptam la unele topicuri să ajung la final și nu se mai încărca pagina.... Cât privește partea cu LINK-urile spre ultimul răspuns (sau cel implicit) ...cred că va mai dura ceva timp în care să dovedim (noi membrii Comunității) că merităm astfel de facilități și nu abuzăm de ele. În sensul că unele facilități sunt la pachet cu altele. Uneori nici eu nu mă pot abține din a le folosi... recunosc. :) Oricum ceva în ”link” referitor la ”răspunsul implicit” există deja. Caz concret: un răspuns șters, deși primești notificare la el pe email, nu-l vei putea accesa din acel link din email, deși topicul există.

MihaelaA
Ex Community Manager

Mulțumim mult pentru feedback și pentru sugestii! Ne bucurăm că aveți multe idei de îmbunătățire.

 

În momentul acesta pentru a primi notificări există următoarele variante:

  • când ești autorul întrebării vei primi notificări atunci când cineva răspunde sau dacă echipa comunității marchează unul dintre răspunsuri ca soluție;
  • când răspunzi la o întrebare este bifată căsuța de urmărire și o poți lăsa așa ca să primești notificări când altcineva răspunde sau când un răspuns este marcat ca soluție / sau o poți debifa pentru a nu primi notificări;
  • chiar dacă nu ai răspuns la o întrebare poți alege să urmărești răspunsurile (butonul de sus, de sub descrierea întrebării) și să primești notificări.

 

Am înțeles că uneori primiți notificări, uneori doar câteva, sau chiar deloc. Investigăm ce se întâmplă și revenim imediat ce avem un răspuns.

 

Referitor la celelalte sugestii trec aici punctual câteva mențiuni:

  • gestionare notificări din pagina de profil - nu este un feature automat al platformei, însă vom verifica dacă este posibil;
  • link către răspunsul din notificare - din păcate în acest moment nu este posibil din anumite motive tehnice care țin de providerul platformei.

 

@arsradu da, avem paginație 🙂 și ne place foarte mult mini-navigația de deasupra răspunsurilor, cu text input.

 

@FLo_1 bineînțeles că meritați, deși noi nu punem așa problema și ne dorim să facem toate lucrurile pe care le menționați, însă uneori aceste sugestii nu se pot implementa sau durează puțin mai mult.  

Neaplicabil
Mersi frumos, Mihaela! Asteptam cu (ne)rabdare urmatoarele implementari. 🙂 Paginatia era necesara, si e bine ca a devenit realitate. Si da, am observat ca poti sa scrii direct numarul paginii si sa te duca acolo. E util in special pentru thread-urile lungi. Ca sa nu trebuiasca sa mergi din pagina in pagina. Good job! 🙂

Miha_Z
#StarMember
@arsradu unde poti sa scrii numarul paginii? Eu intru in Comunitate de pe mobil si am doar varianta de a da pe fiecare pagina in parte.

Neaplicabil
@Miha, in partea de sus a paginii. Imediat sub “alte raspunsuri”. Ar trebui sa fie la fel si de pe mobil. Atasat screenshot.

Miha_Z
#StarMember
Merci mult. Nu am incercat varianta asta, mergeam din pagina in pagina. Functioneaza si la mine.

FLo1
#StarMember
Mulțumim Mihaela. Știu că ”merităm”, dar puțină disciplină motivațională nu strică. :)) Da, câmpul cu ”numărul paginii” este editabil, prin urmare este ”customize”. Mai rămâne de lămurit aspectul cu email-urile de notificări (cel puțin asta e mai stringentă).

MihaelaA
Ex Community Manager
Salut tuturor! În urma verificărilor ni s-a comunicat că nu s-au făcut schimbări la serverele de e-mail, iar regula de trimitere este aceasta: - autorul întrebării primește notificări pentru răspunsurile adăugate pe topic (dacă nu apasă ulterior butonul "Nu mai urmări") - persoana care răspunde pe un topic și are bifată căsuța "Urmărește răspunsurile" sau cea care nu răspunde, dar apasă butonul pentru a urmări răspunsurile, va primi o notificare la fiecare 8 ore / topic. Este setat așa pentru a nu se interpreta ca spam. @FLo_1 te rog să ne confirmi că acum primești notificări, ulterior schimbării adresei de e-mail. @Miha Z și @arsradu vă rugăm să verificați dacă primiți notificări conform regulii de mai sus. Mulțumim mult!

Neaplicabil
Buna Mihaela! O intrebare: daca cel care deschide topicul (autorul) este si repondent, care dintre reguli se aplica? Pentru ca s-ar putea ca aici sa fie problema. De asemenea, in primul caz, autorul ar trebui sa primeasca notificarile instant...? Stiu ca "instant" e un termen relativ. Dar ce vreau sa spun este: exista vreun delay setat aici? De exemplu, din momentul in care se posteaza un raspuns pana ajunge notificarea in inbox-ul lui? Pe langa asta, notificari la 8h....mie personal mi se pare exagerat de mult. :)) Adica, nu stiu, mi se pare la extrema cealalta fata de "spam". Daca ar fi la 1h tot nu mi s-ar parea spam. Dar ma rog, poate ceilalti vor vedea altfel intervalul asta de timp. De-aia ziceam ca ar fi bine ca fiecare user sa-si poata modifica individual preferintele legate de notificari. Dar pana atunci...ne adaptam, si ne descurcam cum putem. 🙂

FLo1
#StarMember
@MihaelaC: Desigur, mulțumim pentru feedback. DA, pentru moment primesc notificări, dar cu SACRIFICIUL schimbării pentru a treia oară a adresei de email asociată contului. Având în vedere modificările efectuate, voi reveni astăzi la una dintre adresele de email anterioare pentru a ”monitoriza” evoluția și desfășurarea fluxului de comunicare al notificărilor.

Neaplicabil
Pana acum, toate bune. Raspunsul lui Flo l-am primit instant. Deci pare sa se aplice prima regula. Vedem ce se intampla si pe celelalte topic-uri.