anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Login in Comunitate redirect in My Orange?

arsradu
#StarMember

Salut Comunitate!

Incerc sa confirm o problema, si eram curios daca apare la toata lumea.

Problema: la login in Comunitate (important de mentionat ca trebuie sa fie login INTAI in Comunitate), utilizatorul este redirectat in contul sau My Orange, in loc de Comunitate.

Conditii de test: browser Chrome (sau bazat pe Chromium), cu update-uri la zi, sau cat de cat actualizat

In testele facute de mine, problema se reproduce si pe telefon, si pe PC. Dar cu aceeasi conditie. Sa fie Chrome/Chromium-based, si o versiune mai recenta.

Cat de recenta? Ei bine, pare sa se reproduca pe Chrome 118.x.x.x, 110.x.x.x, dar si 120.x.x.x (unstable). Cu toate astea, nu se intampla pe versiuni foarte vechi (ex: 97.x.x.x).

Deci, daca aveti un Android si folositi browserul Chrome sau folositi Chrome pe desktop (MacOS/Windows, probabil si Linux), si este actualizat, sunt curios daca la voi se reproduce.

Cel mai des veti intalni problema daca aveti tab-ul Comuntiatii salvat deja in browser. Dar nu numai. Poate sa fie si o accesare noua a paginii, si va va trimite tot in My Orange.

A mai intalnit cineva problema asta? Ma poate ajuta cu un test pe device-urile personale?

Pasi de testat:

  1. confirmat ca browserul este Chrome (sau Chromium-based, de exemplu Brave, Edge si altele)
  2. confirmat ca versiunea este recenta (sau la zi)
  3. accesat INTAI Comunitatea Orange (comunitate.orange.ro)*
  4. verificat rezultatul (redirect corect in Comunitate, sau in contul My Orange?)

* E important sa accesati intai pagina Comunitatii si sa treceti prin partea de login. Pentru ca daca intrati in My Orange, si apoi in Comunitate, veti fi deja logati in Comunitate, si nu se mai reproduce problema.

Multumesc frumos, in avans, celor care sunt dispusi sa ajute cu un mic test de cateva minute. 🙂

Puteti face testul si pe telefon, si pe PC. Ce va e mai la indemana. Sau amandoua, daca le aveti pe amandoua la indemana.

Scopul testului este de a vedea daca problema este generala, la toti userii, sau doar la unii dintre ei.

Mersi frumos!

Client Orange
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Colegii ne-au spus că situația s-a rezolvat. Poți verifica, te rog? Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

118 Răspunsuri 118

@arsradu: Uite încă un ”clue”: pune ”pinned” pe pagina de notificări. Deci nu pe cea de ”main”. Cred că restrângem scenariul. ”Main” sau alt topic nu au probleme. ”Notificări” se pare că uneori revine la ”account page” by default, înainte chiar de a te autentifica.Nu știu la alte browsere, dar la chrome/desktop.... e frecvent. 

Neata Flo!

De ieri de cand ai postat tu asta, mi-am deschis un nou tab in browser-ul de Android, am pus pagina de Notificari in ea, si am lasat-o acolo. Pe alt tab aveam unul dintre topicuri deschis. Nu asta, unul absolut random pe care ma uitasem inainte.

In dimineata asta am incercat login direct din tab-ul de Notificari. Am considerat ca e si test-case-ul propus de tine. Si...totul ok. O sa incerc astazi si pe laptop. Dar...nu prevad sa apara probleme.

Cu toate astea, daca zici problema se manifesta ocazional chiar inainte de login...eu zic ca e ceva cached pe partea ta. Pentru ca, problema era, tocmai, dupa login.

Client Orange

Salut Radu. Am și menționat anterior că... totuși, problema se reduce la ”cache & cookies”. Totuși paradoxul la mine este că din 3 deviceuri, un desktop și un Android rar își schimbă pagina de notificări, însă pe un laptop (acasă), cu același cont de chrome (deși problemele sunt locale), tabul de notificări se redirecționează încă de la deschiderea Chrome-ului pe ”my account”. Bineînțeles, login-ul nu are unde să ajungă altundeva....

Mai analizez recurența și frecvența. BTW: Pe alte browsere nu se întâmplă la mine din 2 motive: 1. le utilizez mai rar și le păstrez ”curate”; 2.nu le las cu ferestre deschise memorate.Astfel știu oricând dacă problema e locală (de sistem) sau e la ”gazdă”. 🙂

@arsradu: Mai vrei o constatare care să-ți dea subiect de .... gândit? Ce zici dacă ”redirectul” are vreo legătură cu ceva predefinit și strict pe .... IP? Concret, și nu știu de ce, Androidul nu are nimic, dar la job ”pagina de notificări”(că despre ea am tot făcut referire), pe desktop de Win10, în Chrome se deschide fără probleme unde trebuie, chiar și după login. Dar acasă, pe Win11, același chrome, își face refresh-ul direct în ”My account” înainte să-i mai dau ”login”. Și asta zilnic, deși credeam că e aleator. 

Deci nu se reproduce pe Android (chrome), sau pe desktop (work), dar o regăsesc zilnic pe chrome desktop (home). Și asta chiar pe sistem reinstalate de la zero (nu cu ceva prăjituri moștenite)..... decât dacă țin de ”setări ale contului de chrome... deși nu cred. Eh, dilemă.... sau acceptare a faptului? 🙂 

Pana la ultima parte (cea cu sistem nou) as fi zis ca tine de cache. Pare ca iti ia pagina (sau "comportamentul") cache-uit de pe undeva. Cu toate astea....la un sistem nou, si banuiesc ca fara alte extensii instalate, nu ar trebui sa se intample chestia asta... Deci...nu stiu ce sa cred. Nu vad de ce ar fi legat de IP....si se poate testa teoria asta foarte usor cu un VPN, dar pe de alta parte, nu am o explicatie la comportamentul identic de dupa reinstalare (daca nu cumva ai dat restore dintr-un backup sau ceva).

Hmm...abstraaact! :))

Client Orange

Cum ziceam, dacă depinde de ”cont gmail” atunci da. Altfel sistemul e curat.Ca o consolare, voi încerca la sistemul de acasă (unde se reproduce situația) o logare de pe Opera (e mai ok și la îndemână). Edge folosește aceiași ”cofetărie”, deci e inutil. Alte browsere nu am instalat. 

Despre VPN ok.... dar de unde? Că n-am decât acasă 🙂 Sau consideri ok pentru laptop a-l conecta printr-o conexiune mobilă (hotspot mobil, nu cea de pe Wifi-ul routerului)? Probabil analizez ”Opera” și apoi mai văd cu hotspot-ul. 🙂 Mersi de răspuns.

Poti incerca un vpn care ofera trafic gratuit. Suficient pentru teste. Nu trebuie mult. Poti incerca TunnelBear de exemplu. Ultima data avea in jur de 1GB trafic gratuit (doar pe baza contului creat la ei, fara subscriere lunara). 
Alternariv, da, se poate testa si cu hotspot. 

Contul de gmail…cred ca poate interfera. Deci iti recomand eventual fara nimic logat. Doar login-ul in Comunitate. 

Chiar sunt curios daca reusesti sa ajungi la o concluzie cu problema asta. 🙂

Client Orange

Revin @arsradu cu concluzia: Problema se reproduce pe pagina de notificări în Opera desktop, dar și Chrome Android, dar sub o formă de ”eroare autentificare”. Mai rar (pentru că de obicei pagina de notificări primește redirect în MyAccount). Și cum menționam uneori un simplu refresh la pagina de notificări te lasă direct logat (de exemplu pagina profilului din Comunitate), pe lângă pagina de main de care deja discutasem. Iar cum menționam, am ales ”Opera” pentru că are ”Cofetăria” separată de cea implicită a windowsului unde Edge sau Chrome stochează toate cookies. Nu am văzut deosebire ca și posibilă cauză de conexiune LAN/WLAN, dar poate fi un criteriu de statistică. 

FLo1_2-1712950951928.png

 

 

 

Da, am intalnit si eu acea eroare. E adevarat, destul de rar. Se intampla atunci cand iti expira sesiunea. Posibil sa fie si asta un bug. Poate ar trebui deschis un topic separat si pentru el. Dar da, nu-mi e necunoscuta eroarea respectiva. 🙂

 

Client Orange

Pe Android și Opera mai degrabă primeam acest feedback la pagina cu Notificări (nu la cea de main sau profil). Însă Chrome-ul cu abonament vroia doar redirect în MyAccount.

LE: Și asta în condițiile în care deja pe MAIN eram logat 🙂

Cred ca asta e si problema... Esti deja logat in alta parte, si incerci sa te loghezi din nou, pe o sesiune expirata. Posibil sa fie normal... Cu toate ca nu-mi amintesc sa mai fi vazut eroarea asta mai demult... Merita macar o intrebare la baietii de la Tehnic, in caz ca nu e intended.

Client Orange

Da, "baietii de la Tehnic" au confirmat că este un comportament normal.

Buuun. Mersi frumos, Daniela! Si baietilor (si fetelor) de la Tehnic.

Client Orange

Totuși eroarea rămâne la ”first login” în pagina de notificări, mai ales desktop (pe Android mai rar). Concluzie (pentru mine): Login-ul direct este ”normal” doar în pagina de main (și chiar și cea de profil), dar nu este similar pentru pagina de ”notificări”. Adică pentru notificări trebuie să treci mai întâi prin main page.