anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cand comunitatea Orange nu te ajuta iar operatorul te ignora voi ce ati face?

FLo1
#StarMember & August Problem Solver
Se spune ca "te ajuta comunitatea la problemele operatorului". Pe mine m-a dezamagit profund. Este altceva decat speram. Administratorii comunitatii cenzureaza orice spui impotriva operatorului. Am facut prostia sa ma abonez la o multitudine de discutii din comunitate si acum e mai usor sa pun mesajele in SPAM decat sa trec individual pe fiecare discutie in parte, alta modalitate de dezabonare neexistand. Rudimentar, trist si indiferenta maxima. Va doresc o viata linistita.
1 Soluţie acceptată‚

FaraUnID
Campion certificat
@FLo_1 Comunitatea in sine este construita pe o platforma destul de rudimentara (Rocketfid se numeste ea) si nu pe o platforma de forum veritabila. Din acest motiv este destul de greoi sa urmaresti (cel putin de pe telefon) topicurile cu foarte multe mesaje datorita acelui scroll infinit pana ajungi la cele mai recente mesaje, iar optiunile de personalizare a profilului si implicit a contului sunt destul de limitate. Am porpus la un moment dat ca aceasta comunitatea sa fie construita pe o platforma de forum veritabila pentru a putea oferi utilizatorului posibilitatea de a avea un control mai bun asupra contului personal si a continutului urmarit. Este adevarat faptul ca in comunitate sunt N topicuri repartizate haotic, cu acelasi subiect de discutie doar ca sunt definite altfel. Putina ordine in cadul plafomei nu ar strica. Am propus ca utilizatorii noi inregistrati sa nu aiba posibilitatea sa deshida topicuri in primele X zile de la inregistrate, Pot participa la discutii, pot raspunde la intrebari dar sa nu poata deschide topicuri noi. In acest fel au posibilitatea sa se familiarizeze cu platforma. Este adevarat faptul ca unele topicuri au fost deschise doar de amorul artei pentru ca nici macar initiatorul nu sustine (prin discutie) acele topicuri, iar acestea ajung undeva in "suburbiile" platformei. A se citi propunerea mea anterioara. Este adevarat faptul ca sunt cativa utilizatori care pe acelasi topic, ofera acelasi raspuns de 7 - 8 - 10 ori, raspuns impachetat usor altfel, doar pentru a-si vedea numele in topuri si pentru creste mai rapid in level. Aici ar trebui ca administratorii si moderatorii sa-si faca simtita prezenta, iar rapunsurile duplicate si in mod special raspunsurile banale si fara substanta (indiferent cum sunt ele impachetate si puse pe taraba) sa nu fie aprobate. In materie de date cu caracter personal regulamentul GDPR prevede destul de clar dreptul de nu fi supus unei decizii individuale, drept de opozitie si intervetie asupra datelor cu caracter personal si dreptul de a fi uitat.

Vizualizare soluţie în postul original

31 Răspunsuri 31

FLo1
#StarMember & August Problem Solver
Dragilor, ca sa ma repet pentru ultima data, acesta fiind singurul topic pe care mai scriu: este o foarte mare diferenta intre "ceea ce crezi" si "ceea ce se intampla de fapt". Am crezut ca apeland la comunitate pe diverse probleme (care de altfel exista la fiecare dintre voi) atat comunitatea cat si ORANGE se va sesiza. Dupa o lunga poveste tardiva acum, comunitatea nu mi-a rezolvat problema (doar depindea de operator, nu de comunitate), iar intr-un tarziu ORANGE a luat notite si mi-a multumit. Pana atunci apeluri pierdute datorita oscilatiei semnalului "excelent" nu am cum sa le recuperez, promisiuni ale operatorului ORANGE de mai bine de un an pentru acoperire mai buna (in locatie cu 4G, dar la 400m de aceasta unde abia daca mai ai un 2G) nu are cum sa le onoreze comunitatea. Restul de povesti si avantaje sunt discutii nesemnificative (cu toate ca unele produc cheltuieli de zeci de euro anual in bugetul personal) si sunt parte ale unei dezbateri, dar cele tehnice... De aceea consider in urma acestei experiente ca sesizarea directa ramane una rapida si necenzurata, cu rezolvare mult mai sigura. Pe cand SPERANTA este o doamna care in multe cazuri se lasa asteptata inutil. Va doresc numai bine.

DanielaH
Moderator
Pentru că topicul are deja o soluție marcată și votată, vom închide aici acest subiect. @Flo_1, sper totuși că această dicuție să nu afecteze interesul tău pentru Comunitate și ajutorul pe care l-ai oferit până acum celorlalți membri. Te așteptăm în continuare cu întrebări și răspunsuri bine formulate și cu informații clare, detaliate și de calitate. Dacă ai în continuare o situație care a rămas nerezolvată, te rugăm să revii cu o întrebare nouă în care să ne oferi cât mai multe detalii concrete. Mulțumim!